تاج: هر هفته نزدیک به یک میلیون نفر را به ورزشگاه‌ها می‌بریم

13:53 - 27 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۵۰۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تاج: هر هفته نزدیک به یک میلیون نفر را به ورزشگاه‌ها می‌بریم
کارگاه آموزشی روسای برگزاری مسابقات هیات‌های فوتبال استان‌ها با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارگاه آموزشی روسای برگزاری مسابقات هیات‌های فوتبال استان‌ها با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، زهر هراتیان مدیر پزشکی سازمان لیگ، امیرحسین روشنک، مسئول ناظران لیگ برتر، مهرداد شفیعی مسئول لیگ ساحلی، مهدی کرامتی مسئول انفورماتیک، منیژه اکبریان و حسن حیدری از اعضای کمیته مسابقات و روابط‌عمومی حضور داشتند.

در بخش اول این کارگاه رئیس فدراسیون فوتبال بر ضرورت توجه بیشتر ناظران در مسابقات لیگ برتر تاکید کرد. تاج گفت: ما به کمک شما هر هفته اتفاق مهمی را رقم می‌زنیم و نزدیک به یک میلیون نفر در کل کشور را به داخل ورزشگاه می‌بریم که شامل مسابقات رده‌های مختلف می‌شود. هیچ رویدادی در کشور این گونه نیست و کار مهمی است.

در ادامه نمایندگان هیات‌ها مشکلات خود را با رئیس فدراسیون فوتبال در میان گذاشتند. سپس کارگاه آموزشی آغاز شد و اعضای کمیته مسابقات در مورد الزمات برگزاری مسابقات در بخش‌های مختلف توضیحاتی را برای حاضرین بیان کردند.

در بخش دوم این کارگاه نیز مدیر ایفمارک در بخش پزشکی در مورد الزامات پزشکی در زمان برگزاری مسابقه توضیحاتی را برای حاضرین ارائه داد.

کارگاه آموزشی روسای برگزاری مسابقات هیات‌های فوتبال استان‌ها با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *