سفر وزیر بهداشت به چهار محال و بختاری؛ افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ پس از ۱۶ سال

13:01 - 25 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۷۶۰
سفر وزیر بهداشت به چهار محال و بختاری؛ افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ پس از ۱۶ سال
ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در دومین سفر رییس جمهور و اعضای دولت به استان چهارمحال و بختیاری و با حضور دکتر عین اللهی افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در نهمین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی رییس جمهور و اعضای دولت مردمی، به منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری صبح امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۲ وارد شهرکرد شد.  

در جریان این سفر ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

گفتنی است ساخت این پروژه از ۱۶ سال پیش آغاز شده بود و تا قبل از دولت مردمی، کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در این دولت و در قالب مصوبه‌های سفر استانی رییس جمهور، تکمیل و افتتاح شد.  
 
برای ساخت و تکمیل این پروژه که در ۵ طبقه و سه هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده، ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است.  
 
عین اللهی همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام سجاد (ع) کوهرنگ، در گفتگو با اقشار مردم و مسئولان محلی، در جریان مشکلات این بیمارستان و شهرستان قرار گرفت.

بازدید وزیر بهداشت از پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت شهرستان فارسان

وزیر بهداشت همچنین در این سفر از پروژه‌های مرکز منتخب جامع سلامت شهر باباحیدر، کلینیک خیرساز درمان بیماران خاص و صعب العلاج، طرح توسعه و همچنین پانسیون ۱۶ واحدی پزشکان متخصص بیمارستان سید الشهدا (ع) شهرستان فارسان بازدید کرد.

عین‌اللهی در حاشیه بازدید از پروژه مرکز منتخب جامع سلامت شهر باباحیدر با اشاره به آغاز عملیات ساخت این پروژه از ۳ ماه پیش و پیشرفت ۲۰ درصدی آن، خواستار تسریع در تکمیل و راه اندازی این مرکز جامع سلامت شبانه روزی تا قبل از پایان دولت مردمی شد.  

وزیر بهداشت همچنین از نقش خیرین در توسعه زیرساخت‌های سلامت در کشور و همچنین کمک‌های خیرین در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان فارسان قدردانی کرد.

کلینیک خیرساز بیماران خاص و صعب العلاج بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان با زیربنای سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و هزینه کرد ۳۵ میلیارد تومانی از سوی یکی از خیرین نیک اندیش سلامت، از پارسال در حال ساخت است و بخش‌های دیالیز، تالاسمی و فوریت‌های ۱۱۵ در آن مستقر خواهند شد.  

طرح توسعه بیمارستان نیز با ظرفیت ۱۰۳ تخت جدید بیمارستانی در زیربنای ۷ هزار و ۷۰۰ متر مربع و شامل ۵بخش بستری با هزینه کرد ۴۰ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی حدود ۳۵ درصدی در حال ساخت است.  

پانسیون ۱۶ واحدی پزشکان متخصص بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان نیز در دو طبقه و زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال ساخت است و تا کنون ۱۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *