گزارش اختصاصی «خط سوم» از مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی در شبکه دو

15:17 - 24 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۶۵۶
گزارش اختصاصی «خط سوم» از مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی در شبکه دو
جدیدترین قسمت از فصل دوم برنامه «خط سوم» با محوریت گزارش زنده از مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی چهارشنبه ۲۴ آبان روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو سیما،  برنامه «خط سوم» در جدیدترین قسمت خود از فصل دوم، گزارش‌هایی زنده از مرز لبنان و فلسطین اشغالی به همراه اتفاقاتی که این روز‌ها رژیم صهیونیستی برای عدم مخابره شدن اخبار توسط خبرنگاران انجام می‌دهند، را به نمایش می‌گذارد.

از بخش‌های مختلف این برنامه می‌توان به گزارش میدانی سحر دانشور از زندگی روزمره در جنوب لبنان و نمایش وقایع اسف‌باری که این روز‌ها مردم فلسطین و غزه با آن مواجه هستند، اشاره کرد. همچنین پخش دو سرود «غزة لنا عزة» با اجرای مرتضی بهاری و آهنگسازی و تنظیم سیدمحمد حسینی و «آه غزه» با اجرای گروه سرود ضحی لاهیجان با شعر و آهنگسازی سیدایمان عباسی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

پخش سمفونی «کشته‌گان» که متفاوت‌ترین اجرای چیدمانی در حمایت از کودکان غزه است به همراه اجرای زنده موسیقی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی که دوشنبه ۲۲ آبان سال جاری در حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شده بود از دیگر بخش‌های برنامه است. در این سمفونی که در میدان فلسطین تهران برگزار شده بود به صورت نمادین چهارهزار جسد کفن‌پوش بر روی زمین قرار گرفته بود و خوانندگان مختلفی برای سوگواری این اطفال مظلوم به صورت زنده موسیقی اجرا کردند.

«خط سوم» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدیزدان ملک‌آبادی و سردبیری و اجرای سحر دانشور است که جدیدترین قسمت آن، چهارشنبه ۲۴ آبان ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *