اصولی: پشتوانه‌سازی تیم ملی از مهمترین اهداف ما محسوب می‌شود

12:43 - 22 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۴۱۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اصولی: پشتوانه‌سازی تیم ملی از مهمترین اهداف ما محسوب می‌شود
رئیس کمیته فوتسال گفت: حمایت رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در راستای پشتوانه‌سازی تیم ملی فوتسال است.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون، قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور امروز در مرکز ملی فوتبال با حضور احسان اصولی، احسان کامیانی، محمد نوری، حسن تیموری و مسئولان باشگاه‌ها برگزار شد.

در ابتدای مراسم قرعه کشی، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال ضمن تبریک ویژه به همه مردم ایران به خصوص جامعه فوتبال و فوتسال به خاطر برد تاریخی و ارزشمندی که تیم ملی نوجوانان مقابل برزیل کسب کرد، گفت: کام همه ایران شاد شد. شادی این پیروزی باهیچ‌چیزی قابل مقایسه نیست. این پیروزی ماحصل برگزاری اردوها، برنامه ریزی ساختاری، سازمانی و حمایت ویژه رییس فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رییسه، باشگاه‌ها و همه افراد و سازمان‌هایی که از این تیم حمایت کردند، است. فضای فوتبال، فضای ورزش را پر رونق نگاه داشته و ماحصل آن میشود اتفاق ارزشمندی که رخ داد. برای این تیم در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدواریم همین وضعیت را در سطح ملی فوتسال و باشگاه‌ها داشته باشیم. در تیم‌های ملی فوتسال باید به جایگاهی برسیم که همچون گذشته باعث افتخار ایران و جامعه فوتسال شویم. ماحصل تلاش برنامه ریزی و همت باشگاه‌ها این شده که اکنون فوتسال ایران در آسیا و سطح جهان موفق است که امیدوارم دربازی‌های اسیایی در فروردین سال آینده شاهد درخشش ان‌ها باشیم. میخواهیم عنوان قهرمانی را مجددا به دست اوریم. در فوتسال و فوتبال هر چقدر پیش می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود.

رئیس کمیته فوتسال افزود: در بخش لیگ برتر تفاوت و روند رو به رشد محسوس است. مواردی در لیگ‌های فوتسال بود که رفع شد و این فصل شاهد بازتاب‌های بسیار مثبتی بودیم که نشان می‌دهد که با نظم و برنامه‌ریزی جایگاه لیگ ما بالاست و همانند مسابقات تیم ملی مورد توجه قرار دارد. جاد دارد از همکارانم در سازمان لیگ فوتسال تقدیر و تشکر کنم.

اصولی در پایان گفت: نکته فنی و اساسی که وجود دارد تاکید و حمایت رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون در راستای پشتوانه‌سازی تیم ملی فوتسال است. بر همین اساس برگزاری مسابقات در هر رده‌ای باعث می‌شود تا برترین‌ها انتخاب و در اردو‌ها حضور داشته باشند و در نهایت کادر فنی با فراغ خاطر فعالیت‌های مدنظرش را انجام دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *