گفت‌وگو|

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بعد از بررسی برنامه هفتم توسعه به صحن علنی می‌آید

8:09 - 28 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۸۱۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بعد از بررسی برنامه هفتم توسعه به صحن علنی می‌آید
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بعد از بررسی برنامه هفتم توسعه دوباره در برنامه صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد گفت: امیدواریم این طرح تا پایان سال به نتیجه برسد.

حسین گودرزی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به روند بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بیان داشت: اشکالات شورای نگهبان رفع شده و اشکالی که مجمع تشخیص وارد کرده بود نیز در بحث کوچک‌سازی، چابک‌سازی و مسائل مالی بررسی شده است.

نماینده مردم ازنا و دورود افزود: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بعد از بررسی برنامه هفتم توسعه دوباره در برنامه صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد و برای رفع ایرادات آن جلسه مشترکی با مجموعه نهادهای نظارتی از جمله شورای نگهبان، مجمع تشخیص و ... برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به درخواست کارکنان دولت و انتظار آنان برای به نتیجه رسیدن این طرح گفت: امیدواریم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا آخر امسال به نتیجه برسد.

نمایندگان در جلسه علنی دوشنبه ۳۰ مرداد ماه امسال مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت) در راستای رفع ایرادات شورای نگهبان، با اصلاحات ماده واحده این طرح موافقت کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *