گفت‌وگو|

صبری: امیدوارم حمایت از قهرمانان ادامه‌دار باشد/ ووشوکاران ایران مرد روز‌های سخت هستند

8:45 - 17 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۳۳۵۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
صبری: امیدوارم حمایت از قهرمانان ادامه‌دار باشد/ ووشوکاران ایران مرد روز‌های سخت هستند
قهرمان ووشو جهان گفت: بلافاصله بعد از قهرمانی در هانگژو به اردو آمدم و حتی یک روز را هم از دست ندادیم چون برای قهرمانی انگیزه داریم.

یوسف صبری در گفت‌وگو با میزان، درباره مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو توسط شهرداری تهران اظهار داشت: خوشحالیم که با برگزاری این مراسم شأن قهرمانان حفظ شد. این حمایت‌ها به ما روحیه می‌دهد و ضمن تشکر از عوامل این مراسم امیدوارم اینطور کار‌ها ادامه دار باشد.

وی درباره پرداخت پاداش از سوی وزارت ورزش گفت: ان‌شاءالله قرار است در همین نزدیکی‌ها پاداش‌ها را بدهند و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد، چون وزارت هم حامی ورزشکاران و قهرمانان است.

*حتی یک روز را هم برای قهرمانی جهان از دست ندادیم

ملی‌پوش ووشو درباره مسابقات جهانی تصریح کرد: بلافاصله بعد از قهرمانی در هانگژو به اردو آمدم و برای رقابت‌های بزرگ جهانی که ۲۳ آبان در آمریکا برگزار می‌شود، آماده شدم. تیم ما حتی یک روز هم را از دست نداده و شدیداً برای قهرمانی انگیزه داریم.

قهرمان ووشو جهان ادامه داد: واقعاً سطح ووشو در سراسر دنیا بالا رفته و در جهانی هم که کار از همیشه سخت‌تر است، اما ما می‌توانیم مدال‌های مختلفی کسب کنیم، چون مرد روز‌های سخت هستیم.

*رقیبان هم دست و پا بسته نیستند

صبری در پایان خاطرنشان کرد: ووشو ورزش قابل پیش‌بینی نیست، چون در طول مبارزه خیلی اتفاقات می‌افتد، اما سعی و تلاش من و تمام بچه‌ها این است که بتوانیم بهترین مدال را بگیریم، اما رقیبان هم دست و پا بسته نیستند. مطمئن باشید با حمایت مسئولان و کادرفنی می‌توانیم بار دیگر نام ووشوی ایران را در سراسر دنیا سر زبان‌ها بیندازیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *