آزمون: موقعیتهایمان گل نشد/ خواجوی دروازهبانی در سطح کلاس جهانی است
خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل فیلیپین گفت: در ابتدا جا دارد از گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال و باشگاهها تشکر کنم که این اجازه را به ما دادند تا بازیهای لیگ برتر به تعویق بیفتد تا بازیکنان با آمادگی نسبی مطلوبی به این رقابتها برسند. بچهها امروز نسبت به بازی اول برابر استرالیا خیلی تغییر کرده بودند و موقعیتهای زیادی خلق کردند، اما متاسفانه هیچ کدام از آنها وارد دروازه فیلیپین نشد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد خوب دروازه بان گفت: بازی زهرا خواجوی واقعا در سطح یک کلاس جهانی است و نقطه قوت تیم ماست. همین جا به او تبریک میگویم. خوشحالم که زهرا توانسته با تمرینات زیاد پیشرفت چشمگیری در این تورنمنت داشته باشد و نجات دهنده ما در این رقایتها بود. در بازی امروز مقابل فیلیپین هم چند موقعیت تک به تک را توانست سیو کند. همینطور به بچهها انگیزه میداد تا حمله کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه بیان کرد: در نیمه دوم موقعیتهای گل زیادی داشتیم و تقریبا بیشترین دقایق این نیمه توپ دست ما بود و یک تساوی حداقل سهم ایران در این بازی بود. تنها چیزی که برای من ناراحت کننده بود این بود که شاگردانم نتوانستند در این تورنمنت گل بزنند و از صعود به مرحله سوم این رقابتها بازماندند. ما امروز برای پیروزی آمده بودیم و اگر شوت قنبری به تیرک دروازه نمیخورد، مطمئنا روند بازی تغییر میکرد.
وی در پایان اظهار داشت: اگر نگاهی به عملکرد سه بازی بچهها داشته باشیم، متوجه میشویم شاگردانم بازی به بازی بهتر شدند. بدون شک تیم ملی فوتبال بانوان ایران بعد از این رقابتها به لحاظ روحی و روانی در جایگاه بالاتری قرار میگیرد. با برنامهریزی بهتر باید بیشتر کار کنیم تا نقطه ضعف هایمان را کمتر کنیم. در واقع در این تورنمنت بچههای ما نشان دادند که میتوانند حتی در استادیومهای بزرگ جلوی هزاران هوداران با شجاعت بازی کنند. بازیکنانم با تیمهایی در این مسابقات بازی کردند که به لحاظ رنکینگ و ساختاری از ما بالاتر بودند. در این مسابقات چیزهای خیلی با ارزشی بدست آوردیم و یک کلاس درس برای ما بود تا بتوانیم حضور قوی تری در مسابقات پیش رو داشته باشیم و در یک سطح بالاتر علاوه بر عملکرد خوب بتوانیم نتیجه دلخواه را هم کسب کنیم.
انتهای پیام/