مسئولان قضایی دادگستری زنجان به درخواست حقوقی ساکنان شهرک‌های جانبازان و صدرا رسیدگی کردند

14:22 - 09 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۰۹۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی دادگستری زنجان به درخواست حقوقی ساکنان شهرک‌های جانبازان و صدرا رسیدگی کردند
مسئولان قضایی استان زنجان در ادامه دیدار‌های عمومی با مردم در مساجد، با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک‌های جانبازان و صدرا بی‌واسطه و چهره به چهره پای صحبت‌ها و مشکلات مردم نشستند.  

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق و معاونان قضایی وی، در ادامه دیدار‌های عمومی با مردم در مساجد با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک‌های جانبازان و صدرا پای صحبت‌ها و مشکلات مردم نشستند.

وی در حاشیه این دیدار در جمع نمازگزاران گفت: حضور مسئولان قضایی در میان مردم برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات یک وظیفه است و تلاش برای برطرف کردن مسائل و دغدغه‌های مردم از اهداف این دیدار‌هاست.

رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه این دیدار با درخواست اهالی منطقه مبنی بر بروز برخی مشکلات و معضلات در پارک این منطقه خصوصا ایجاد مزاحمت توسط معتادان برای اهالی به دادستان مرکز استان و رییس کلانتری منطقه دستور بررسی و پیگیری دغدغه اهالی را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق در ادامه با توجه به درخواست اهالی کوی صدرا مبنی بر صدور سند مالکیت که چندین سال است با توجه به اختلاف دستگاه‌ها هنوز صادر نشده است، دستور داد کمیته‌ای مشترک با حضور مدیر کل ثبت اسناد استان، شهردار منطقه و نماینده اهالی صدار تشکیل شود تا نسبت به بررسی موضوع و رفع موانع برای صدور سند اقدام کنند. 

در ادامه این دیدار مسئولات قضایی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، شهردار منطقه و نماینده بسیج حقوقدانان و رئیس کلانتری منطقه پای صحبت‌ها و مشکلات نمازگزاران و اهالی شهرک‌های جانبازان و صدرا نشستند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *