گفت‌وگو

روح الله‌زاده: هدف‌گذاری ما کسب طلای جهان بود/بردی: عاشق کاتا جودو هستیم

7:45 - 09 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۹۸۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
روح الله‌زاده: هدف‌گذاری ما کسب طلای جهان بود/بردی: عاشق کاتا جودو هستیم
ملی‌پوش کاتا جودو ایران درباره کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی توضیحاتی ارائه دادند.

خبرگزاری میزان - تیم ملی کاتا جودو ایران در قابت‌های جهانی به دو مدال طلای تاریخی دست یافت که یکی از این مدال‌ها توسط وهاب بردی و یاشار روح‌الله‌زاده در "کیمه نو کاتا" کسب شد.

در همین راستا یاشار روح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با میزان درباره رقابت‌های جهانی کاتا اظهار داشت: بعد از اینکه ۲۰۱۹ کره جنوبی مدال برنز گرفتیم جودوی ایران تعلیق شده و یک وقفه ۴ ساله داشتیم، اما تمرینات را ادامه دادیم و هدفگذاری را روی طلا گذاشتیم و خداراشکر در این رقابت‌های بسیار سخت و سطح بالا به قهرمانی رسیدیم.

وی افزود: هرچقدر در مسابقات بیشتر حضور داشته و روی تاتامی باشیم در نحوه کار خیلی تاثیر دارد و  تجربه من باعث شد در اجرای فرم راحت‌تر باشم و امیدوار جوانتر‌ها هم روز به روز بهتر شوند. به هر حال ما یک تیم هستیم و فرقی نمی‌کند چه کسی زودتر یا دیرتر مدال بگیرد، چون مهم پرچم ایران است.

دارنده مدال طلای جهان درباره داوری‌ها گفت: داوری‌ها در روز اول زیاد تعریفی نداشت، اما روز دوم خیلی بهتر شد. انصافا در روز نخست بچه‌های ما می‌توانستند به فینال بیایند و حتی در "کاتامه" تیم ما باید نقره میگرفت، اما به هر حال داوری هم جزوی از ورزش است.

همچنین وهاب بردی در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: یاشار بسیار هم تیمی خوبی است و بیش از دوازده سال است که با هم کار می‌کنیم و کاملا هماهنگ هستیم.

وی ادامه داد: ما عاشق کاتا جودو هستیم و در سال‌های تعلیق هم کوتاه نیامدیم تا نتیجه بگیریم و خداراشکر همه چیز خوب پیش رفت.

قهرمان جهان درباره اتحاد بین اعضای تیم گفت: ما آمده بودیم بهترین کاتا را اجرا کنیم و به همین خاطر بدون استرس کاتا زدیم، اما استرس سایر بچه‌ها را که موقع کاتا زدن سایر نفرات میدیدم، به این اتحاد افتخار می‌کردم. در مجموع نایب قهرمانی تیم ایران در جهان و تاریخ سازی با دو مدال را هم به خانواده جودو خصوصا کاتا تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *