تیراندازان پس از تاریخ‌سازی در آسیا چه گفتند؟ + فیلم

14:03 - 08 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۹۴۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیراندازان پس از تاریخ‌سازی در آسیا چه گفتند؟ + فیلم
تیراندازان اهداف پروازی ایران پس از تاریخ‌سازی در رقابت‌های قهرمانی آسیا توضیحاتی را ارائه کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، بابک یگانه پس از کسب مدال برنز تیمی و انفرادی تراپ در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اظهار داشت: در تاریخ فدراسیون تیراندازی و اهداف پروازی ایران با کمک خداوند برای اولین بار در آسیا صاحب مدال انفرادی و تیمی در رشته تراپ شدیم. خوشبختانه موفق به کسب مدال برنز انفرادی شدم و اگر تجربه حریفانم در فینال را داشتم، می‌توانستیم سهمیه المپیک پاریس را به دست آورم، اما متاسفانه با بدشانسی دو امتیاز از دست دادم و سوم شدم.

دارنده مدال برنز تراپ قهرمانی آسیا گفت: از مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی تشکر می‌کنم که از ما حمایت کردند تا به این مسابقات اعزام شویم. امیدوارم با پشتیبانی‌های او به قطر و کویت هم اعزام شویم و بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

محمدحسین پرورش‌نیا نیز گفت: خداراشکر در این مسابقات برای اولین بار مدال برنز تیمی تراپ را در آسیا به دست آوردیم و بابک یگانه هم صاحب مدال برنز انفرادی شد. اگر تلاش می‌کردم می‌توانستم راهی فینال شوم و تنها یک امتیاز با فینال فاصله داشتم. امیدوارم در مسابقات آینده با لطف خداوند و حمایت فدراسیون خوش بدرخشیم و در قطر و کویت سهمیه المپیک بگیریم.

محمد بیرانوند، دارنده مدال برنز تیمی در این مسابقات گفت: امیدوارم در کویت و قطر که سهمیه المپیک هم توزیع می‌شود، موفق باشیم. به بابک یگانه برای کسب این مدال تبریک می‌گویم و امیدوارم این شروع کار ما باشد و سهمیه المپیک بگیریم و من هم قطعا این اتاق در کویت برایم رخ می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *