بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

معینی: تجربه تیم بسکتبال با ویلچر تایلند بیشتر بود/ پورآت: فقط شرمنده شدیم + فیلم

15:38 - 04 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۳۲۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معینی: تجربه تیم بسکتبال با ویلچر تایلند بیشتر بود/ پورآت: فقط شرمنده شدیم + فیلم
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان گفت: تایلند حریف اصلی و قدرتمند ما بود و تجربه بیشتری داشت.

خبرگزاری میزان - آزاده معینی پس از کسب عنوان چهارمی بازی‌های پاراآسیایی اظهار داشت: متاسفانه بازی آنگونه که می‌خواستیم پیش نرفت تایلند حریف قدیمی و قدرتمندی است. تایلند واقعا حریف اصلی و قدرتمند ما است و تجربه بیشتری نسبت به ما دارد دو تورنمنت جهانی را پشت سرگذاشته بود و با آمادگی کامل در این بازی‌ها شرکت کرد. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان با اشاره به تجربه تایلند اظهار کرد: شاید هر چه بگویم بهانه باشد، اما تجربه برای هر تیمی لازمی است و می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم، اما در کوارتر دوم نتوانستیم بازی را کنترل کنیم بازیکنان اصلی ما سه و ۴ خطا کردند و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم در کوارتر سوم هم اختلاف کم شد، اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با کامبوج هم بازی سختی داشتیم، چون قبل از مسابقات جهانی در یک تورنمنت بین المللی در تایلند شرکت کردند به نظر من تجربه برای بازیکنان ما که ترکیبی از جوان‌های زیر ۲۵ سال تشکیل شده لازم است.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان: خیلی زحمت کشیدیم، اما مدال نگرفتیم 

فتانه پورآت پس از کسب عنوان چهارمی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو عنوان کرد: دوست داشتیم جایگاه سومی را به دست بیاوریم و برای این مهم همه زحمت کشیده بودند، اما فقط شرمنده شدیم. تایلند به مسابقات جهانی رفتند، قبل از اعزام‌ به بازی‌های آسیایی تورنمنت چهار جانبه داشتند. اکثر میزبانی مسابقات مهم بسکتبال با ویلچر جهان در تایلند برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به شخصه آن چیزی که خودم توقع داشتم تا در اینجا باشم، نبودم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *