ضرغامی: دولت با لغو روادید برخی از کشورها موافقت کرد

11:59 - 03 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۱۰۷
ضرغامی: دولت با لغو روادید برخی از کشورها موافقت کرد
وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از موافقت دولت با لغو روادید برخی از کشورها خبر داد و گفت: اسامی این کشورها پس از بررسی نهایی تمام کشورهایی که درباره آن‌ها ملاحظاتی وجود دارد اعلام می‌شود.

خبرگزاری میزان - سید عزت‌الله ضرغامی، امروز چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ و در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه بخش زیادی از کشور‌هایی که پیشنهاد لغو روادیدشان داده شده به اتفاق آرا در جلسه امروز رای آورد گفت:در مورد برخی از این کشور‌ها که ملاحضاتی وجود داشت ادامه بحث به جلسه آینده کمیسیون سیاسی امنیتی دولت موکول شد و به امید خدا هنگامی که جلسه بعدی برگزار و در مورد آن کشور‌ها تصمیم‌گیری شود اسامی این کشور‌ها به صورت یکجا اعلام می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه آنچه مهم است این است که امروز به عنوان ضرورت گردشگری در‌های کشور باز شود و مردم دنیا به ایران بیایند، ادامه داد: هر گردشگری که به کشور می‌آید با وجود برخی مشکلاتی که داریم در نظرسنجی‌‌ها بالای ۹۰ درصد دیدگاهش نسبت به ایران تغییر می‌کند و تمام تبلیغات ایران هراسی رسانه‌های خارجی منتفی می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: خوشبختانه امروز کشور منجسم و همراه است و توجیهات لازم صورت گرفته و لازم است در‌های کشور برای گردشگری باز شود؛ حق همه مردم دنیا است که به ایران بیایند و از مزیت‌های کشور ما بهره ببرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *