احتشام‌زاده: در دوبل تنیس روی میز امید زیادی به کسب مدال داریم/ جانفشان فقط یک طلا کم دارد + فیلم

17:10 - 02 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۰۰۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
احتشام‌زاده: در دوبل تنیس روی میز امید زیادی به کسب مدال داریم/ جانفشان فقط یک طلا کم دارد + فیلم
سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران گفت: جانفشان جانانه مسابقه داد و تا اینجای کار بسیار خوب ظاهر شده است.

خبرگزاری میزان - مجید احتشام‌زاده، سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران در پایان رقابت‌های دور گروهی بخش انفرادی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به عملکرد حسن جانفشان اشاره کرد و اظهار داشت: جانفشان جانانه مسابقه داد. او تا اینجای کار بسیار خوب ظاهر شده است. جانفشان پیش از مرحله یک چهارم نهایی حریف تایوانی را شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز پینگ پنگ باز تایلندی را از پیش رو برداشت که این دو برد بسیار ارزشمند است. نباید از برد سه بر صفر برابر حریف تایلندی راحت بگذریم. این پیروزی نشان می‌دهد که پینگ پنگ ایران در بخش پارا نیز پیشرفت کرده است. 

وی افزود: الان روی سکو هستیم و امیدوارم فردا حسن جانفشان بتواند با ارائه همین بازی خوب به فینال رقابت‌ها برسد که این مسئله اصلا دور از دسترس نیست. او یک بازیکن با تجربه است. مدال نقره و برنز بازی‌های پاراآسیایی را دارد و فقط یک مدال طلا کم دارد.

سرمربی تیم ملی عملکرد سایر نفرات در بخش انفرادی را خوب ارزیابی کرد و گفت: رضاپور خوب بازی کرد و اگر کلاسش تغییر کند، می‌تواند به مدال برسد و بار‌ها این مدال را تکرار کند. ناصر دهقان پور هم توانایی بالایی دارد، اما کنی به لحاظ روحی بهم ریخت و به همین خاطر نتوانست توانایی‌اش را نشان دهد. محمد عرفان غلامی هم که شانس کسب مدال برنز داشت، در دیدار با حریف هنگ‌کنگی خوب بود. او وقتی با این تجربه کم شانس کسب مدال دارد، حتما در رویداد‌های بعدی پرقدرت‌تر ظاهر می‌شود.
 
احتشام‌زاده همچنین تاکید کرد که تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران در بخش دوبل نیز شانس کسب مدال دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *