بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

اولاد: خوشحالم مدال طلا در کاروان ایران ماند

8:29 - 01 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۶۰۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اولاد: خوشحالم مدال طلا در کاروان ایران ماند
ملی‌پوش پرتاب وزنه و دیسک ایران گفت: رقابت جذابی با امیر حسین علی‌پور داشتم و با اینکه نقره گرفتم، اما خوشحالم مدال طلا در کاروان ایران ماند.

خبرگزاری میزان مهدی اولاد صبح امروز (دوشنبه) پس از مصدومیت در پرتاب نخست با درد شدیدی از ناحیه قوزک پا روبرو شد و در نهایت به مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بسنده کرد، اظهار داشت: رقابت جذابی بود. همه دیدند که قدرت جوان‌ها به پیرمرد‌ها می‌چربد. به امیر حسین علی‌پور تبریک می‌گویم من با او بار‌ها رقابت کرده‌ام. او زحمت زیادی کشید، ولی خوشحالم مدال طلا در کاروان ایران ماند. 

وی افزود: در پرتاب اول از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شدم، ولی جای بهانه نیست. امیدوارم درد پایم بهتر شود و برای مسابقه پرتاب دیسک دچار مشکل نشوم. الان  درد دارم، باید دکتر براتی پایم را معاینه کنند.

قهرمان پارالمپیک با اشاره به اینکه امیداور است که در پرتاب دیسک مدال طلا کسب کند، عنوان کرد: امروز هم خیلی سعی کردم طلا کسب کنم، ولی پس از برخورد قوزک پایم با لبه تخته تمرکزم را از دست دادم و سعی کردم با تجربه‌ام جبران کنم، ولی با اینکه بالای ۱۴ متر پرتاب داشتم نتوانستم به هدفم برسم، چون درد زیادی داشتم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *