ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی کشور

12:24 - 27 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۴۰۰۶۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی کشور
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی محور‌های مواصلاتی کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محور‌های برون شهری را اعلام کرد و گفت: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند، در آزادراه تهران – پردیس محدوده جاجرود، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و حدفاصل حصارک تا گلدشت و محدوده ماموت و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس، سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، خبر داد.

برفی توضیح داد: محور چالوس واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۴ آبان، از ساعت ۶ الی ۱۶ روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هر هفته (به غیر از روز‌های شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *