گفت‌وگو|

اوجاقی: هدف‌مان ۴ طلا بود، اما راضی هستم/ در مبارزه سیفی به ما شوک وارد شد

8:53 - 26 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۷۴۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
اوجاقی: هدف‌مان ۴ طلا بود، اما راضی هستم/ در مبارزه سیفی به ما شوک وارد شد
سرمربی تیم ملی ساندا گفت: دو طلا و دو نقره در هانگژو کسب کردیم و از نتایج تیم رضایت دارم، هرچند هدف‌مان کسب ۴ مدال طلا بود.

امیر اوجاقی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم ملی ساندا در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: چهار بازیکن به نام‌های شجاع پناهی، افشین سلیمی، محسن محمد سیفی و یوسف صبری در این بازی‌ها داشتیم و خوشحالم که توانستیم دو طلا و دو نقره بدست بیاوریم. ووشو همیشه دست کاروان ایران را گرفته و خداراشکر در بخش مردان و زنان بسیار خوب نتیجه گرفتیم.

وی درباره بازی سخت محسن سیفی مقابل حریف چینی افزود: در این مبارزه به ما شوک وارد شد، چون روی طلای محسن حساب می‌کردیم و متاسفانه داور قزاقستانی طوری قضاوت کرد که دیگر اختیار مبارزه از دست ما و محسن خارج شده بود. او حتی در دو صحنه‌ای که ضربه خطای واضح روی سیفی انجام شد هم واکنشی نداد و در مرتبه اول سرداور بود که دستور اخطار داد و بار دوم هم که خودشان را به ندیدن زدند تا طلای ما را به چین بدهند.

سرمربی تیم ملی ساندا درباره اینکه پیش از بازی‌ها پیش‌بینی کسب چند مدال داشت، گفت: هدف ما چهار طلا بود و برای همه به یک اندازه وقت گذاشتیم و جنگیدیم. با این حال از نتایج راضی بودم و خوشحالم در جایگاه کاروان تاثیر بسزایی داشتیم.

اوجاقی در باره اینکه تجربه اولین مربیگری در بازی‌های آسیایی چطور بود، تصریح کرد: به علت توقع جامعه ورزش و مردم، سنگینی زیادی روی دوشمان حس می‌کردیم و تا زمانی که مبارزات ما تمام نشد، وقت لذت بردن از حضور در دهکده و تجربه شیرین بازی‌ها را نداشتم. هانگژو دستاورد بزرگی برای من داشت و روز‌های جذابی را تجربه کردم.

وی در پایان درباره شرایط اعزام به رقابت‌های جهانی ووشو خاطرنشان کرد: ۲۳ آبان بلیت سفر به آمریکا برای حضور در رقابت‌های جهانی را داریم، ولی هنوز رواید صادر نشده. به هر حال امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانیم در جهانی حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *