رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: کودکان آینده سازان کشور هستند، نباید هیچ کودکی از تحصیل بازماند

15:41 - 24 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۹۵۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی: کودکان آینده سازان کشور هستند، نباید هیچ کودکی از تحصیل بازماند
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تلاش دادگستری آذربایجان غربی برای کمک به فراهم کردن زمینه تحصیل کودکان بازمانده و تارک تحصیل مقطع ابتدایی استان خبر داد.

خبرگزاری میزان-ناصر عتباتی گفت: در راستای شناسایی و فراهم کردن شرایط تحصیل کودکان بازمانده و تارک تحصیل مقطع ابتدایی استان با دستوری که به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری داده شد، این معاونت در جلسه‌ای که با مسئولان آموزش و پرورش استان منعقد کردند خواستار ارائه مشخصات این دانش آموزان شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: با اعلام مشخصات کودکان بازمانده و یا تارک تحصیل از سوی آموزش و پرورش استان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان طی مکاتباتی از مدیران ادارات پست و مخابرات و امور مشترکین تلفن‌های همراه خواست تا آدرس محل اقامت سرپرستان این کودکان را اعلام تا در ادامه در راستای صیانت از حقوق عامه از نهاد‌های متولی، با رفع مشکلات پیش رو فراهم کردن شرایط تحصیل این کودکان را مطالبه کنند.

عتباتی اعلام کرد: نباید هیچ کودکی به دلیل مشکلات مالی و خانوادگی از تحصیل باز بماند این کودکان آینده سازان کشورند و توسعه کشور با علم اندوزی میسر می‌شود لذا دستگاه قضایی استان این مهم را از نهاد‌های متولی به جد مطابه می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *