گفت‌وگو|

استفاده از افکار نخبگان در بروزرسانی سند تحول قضایی منشاء خیر خواهد شد

14:59 - 30 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۸۰۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استفاده از افکار نخبگان در بروزرسانی سند تحول قضایی منشاء خیر خواهد شد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه اگر سند تحول با استفاده از افکار ناب و ارزشمند نخبگان کشور بروزرسانی شود حتما منشا خیر خواهد بود گفت: اگر چارچوبی برای تحول تهیه شود مسلما به نتایج بهتری خواهیم رسید.

قاسم ساعدی در گفت‌وگو با میزان، درباره بروزرسانی سند تحول قوه قضاییه با بیان اینکه این سند باید در هر سه قوه مورد تاکید باشد گفت: از رئیس قوه قضاییه تشکر می‌کنیم که برای بروزرسانی سند تحول نظرات نخبگانی را ملاک قرار می‌دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی با بیان اینکه در بروزرسانی سند تحول قضایی بسته به تنوع افکار و نگرش‌ها باید کارگروه تشکیل شود گفت: سند تحول یک راه و روشی است که شیوه برخورد با قضایا در آن تعیین می‌شود و اگر چارچوبی برای تحول تهیه شود مسلما به نتایج بهتری خواهیم رسید.

وی ضمن اشاره به اینکه ضرورت دارد همه دستگاه‌ها در چارچوب سند تحول به پیش بروند اظهار کرد: تحولات اخیر در دستگاه قضا قابل توجه و تقدیر است و امیدواریم در بروزرسانی سند تحول نیز شاهد تغییرات خوب و رفع مشکلاتی باشیم که امروز قوه قضاییه و مردم با آن روبرو هستند.

ساعدی گفت: اگر سند تحول با استفاده از افکار ناب و ارزشمند نخبگان کشور بروزرسانی شود حتما منشا خیر خواهد بود. در دوره ریاست حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای شاهد تحولات و نگاه مثبت به جامعه هستیم که آثار این رویه در رضایت‌مندی مردم قابل مشاهده است. 

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *