گفت‌وگو|

تعامل رئیس قوه قضاییه در ابعاد مختلف مطالعه‌شده و مورد اقبال مردم است

7:40 - 18 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۴۲۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تعامل رئیس قوه قضاییه در ابعاد مختلف مطالعه‌شده و مورد اقبال مردم است
سخنگوی کمیسیون اجتماعی اقدامات قوه قضاییه در واگذاری بیش از ۶ هزار سند شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی را قابل تقدیر دانست و گفت: تعامل رئیس قوه قضاییه در ابعاد مختلف مطالعه‌شده و مورد پذیرش و اقبال اقشار مختلف قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان - در جریان سفر حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای به استان آذربایجان شرقی، آیین واگذاری بیش از ۶ هزار سند شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک برگزار شد.

در این رابطه حسین گودرزی در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: تعامل رئیس قوه قضاییه در ابعاد مختلف از جمله مبارزه با فساد و عرصه‌های اجتماعی مدیریتی مناسب و مطالعه‌شده و مورد پذیرش و اقبال اقشار مختلف قرار گرفته است، امیدواریم در مرحله اجرایی و عملیاتی نیز موفق باشد.

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس ادامه داد: در گذشته توجه به مردم و رفع مشکل از پرونده واحدهای تولیدی آنچنان وجود نداشت و این اقدامات دستگاه قضا در دوره ریاست حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای رویکردی جدید و خوب است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قوه قضاییه در رفع مشکل و تسهیل تولید قابل تقدیر است اظهار کرد: در ازنا مشکل شرکت فولاد با عنایت رئیس قوه قضاییه حل شد و این رویکرد بسیار خوبی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *