هفته هفتم لیگ برتر

گل‌محمدی: کیفیت چمن آزادی نسبت به قبل بهتر شده/ نبیل فعلا شرایط بازی ندارد

21:30 - 16 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۳۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گل‌محمدی: کیفیت چمن آزادی نسبت به قبل بهتر شده/ نبیل فعلا شرایط بازی ندارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر نتیجه مساوی می‌شد مراسم اهدای کاپ سوپرجام لذت فعلی را نداشت.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدا درگذشت فردوس کاویانی و آتیلا پسیانی دو هنرمند ارزشمند کشورمان را تسلیت می‌گویم. خوشحالیم از این بازی سخت، ۳ امتیاز گرفتیم. البته شرایط زمین نسبت به قبل بهتر شده بود و جا دارد تشکر کنم. توانستیم بازی نسبتا خوبی انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد و نمی‌دانیم چه زمانی قرار است حل شود، بازیکنان ما خوب بازی می‌کنند و آن‌ها سزاوار این مشکلات نیستند. البته این مشکلات دلیل نمی‌شود که کم بگذاریم. بحث ما خیلی مالی نیست و این است که به این تیم اهمیت بدهند و قدردانی کنند. تیمی که ۳ جام گرفته و یک مقدار بی اهمیتی در آن دیده می‌شود. همانطور که شاهد بودید امروز هم در زمین بسیار زحمت کشیدند و برای هواداران بازی کردند. گا‌ها خود من از شرایط موجود برای بازیکنان تیم خجالت می‌کشم و امیدوار مسئولان به این تیم توجه بیشتری کنند.

گل‌محمدی در مورد استرس بازیکنانش گفت: با توجه به اینکه قرار بود بعد از بازی سوپر جام را به ما اهدا کنند، همه تیم دوست داشت با برد این جام را بالای سر ببرد، چون اگر نتیجه مساوی می‌شد این مراسم اهدای جام لذت فعلی را نداشت و خوشبختانه به برد رسیدیم.

وی در خصوص گلزنی شهاب زاهدی اضافه کرد: او امروز خودش را به عنوان یک مهاجم در موقعیت‌های خوب گلزنی قرار داد که برای یک فوروارد نوک فاکتور مهمی است. توپ‌های خوبی به دلیل این موضوع برای او فرستاده شد و خوشبختانه نخستین گل او هم با برد همراه شد که روی روحیه او تاثیر زیادی می‌گذارد.

گل‌محمدی درباره زمان حضور نبیل باهویی در ترکیب پرسپولیس نیز گفت: او فعلا شرایط بازی ندارد و نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند. باید به او زمان بیشتری بدهیم تا به شرایط مسابقه برسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *