تقویت ناوگان امدادی هلال احمر با توزیع ۳۰۰ آمبولانس جدید

15:08 - 16 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۲۴۷
تقویت ناوگان امدادی هلال احمر با توزیع ۳۰۰ آمبولانس جدید
رئیس جمعیت هلال‌احمر در مراسم افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای آورزمان در شهرستان ملایر، از روند تجهیز ۳۰۰ آمبولانس خریداری شده و آغاز توزیع این آمبولانس‌ها در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر، صبح امروز در سفر به استان همدان و شهرستان ملایر، پایگاه امدادی جاده‌ای آورزمان در ملایر را افتتاح کرد.

کولیوند در این مراسم تاکید کرد: در کنار امدادگران و نجاتگران جوانی که از صمیم جان برای خدمت به مردم با هلال‌احمر همکاری می‌کنند، ناوگان امدادی این جمعیت نیز در حال نوسازی است.

وی گفت: ۳۰۰ آمبولانس خریداری شده در حال تجهیز است و به زودی توزیع آن‌ها در سراسر کشور آغاز می‌شود. همچنین ۶۰۰ خودرو نجات نیز خریداری شده که تا ۲ ماه آینده تحویل هلال‌احمر می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات مدیرعامل هلال‌احمر استان و فرماندار و دیگر مسئولان همدان برای ساخت و تجهیز پایگاه امداد جاده‌ای شهدای آورزمان در ملایر گفت: هر جایی که به حضور، فعالیت و خدمات رسانی هلال‌احمر نیاز باشد، به سرعت وارد عمل می‌شویم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان در کشور افغانستان تاکید کرد: برای جمعیت هلال‌احمر فرقی نمی‌کند که حادثه در کدام نقطه رخ داده باشد، هر کجای دنیا اتفاقی برای مردم بیفتد از نگاه بشردوستی و نگاه دینی، هلال‌احمر برای کمک به مردم حادثه‌دیده اقدام می‌کند.

در زلزله روز گذشته کشور افغانستان نیز بنا به درخواست هلال‌احمر و دولت این کشور، اعلام آماده‌باش کردیم و تیم‌های آنست و زنده‌یاب هلال‌احمر ایران از صبح امروز به مناطق زلزله‌زده اعزام شده و در حال خدمت هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *