ساماندهی اماکن تجاری و خدماتی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در سال ۱۴۰۲

9:13 - 16 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۸۱۳۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ساماندهی اماکن تجاری و خدماتی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در سال ۱۴۰۲
در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲، به منظور ایجاد فضای رقابت سالم و ارتقاء سطح کیفیت خدمات مسافری و استفاده از توان مدیریتی، اجرایی و مالی بخش خصوصی، نسبت به واگذاری اماکن و محل‌های فرودگاه مهرآباد اقدام شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲، به منظور ایجاد فضای رقابت سالم و ارتقاء سطح کیفیت خدمات مسافری و استفاده از توان مدیریتی، اجرایی و مالی بخش خصوصی، نسبت به واگذاری اماکن و محل‌های فرودگاه مهرآباد اقدام شد.
هادی آشتیانی معاون اقتصاد و بازرگانی گفت: با انجام فراخوان‌های عمومی و ایجاد فضای رقابتی مناسب در فرودگاه بین المللی مهرآباد شاهد رشد چشمگیر درآمد‌های غیر هوانوردی فرودگاه مهرآباد نسبت به گذشته بوده‌ایم.

استفاده از برند‌های معتبر در حوزه رستوران‌ها و فست فود‌ها وکافی شاپ‌ها برای اولین بار در فرودگاه مهرآباد با توجه به نیاز سنجی و اولویت‌های درخواستی از سوی مسافرین از جمله موارد مهمی بود که در فراخوان‌ها به آن توجه و رعایت شد.

وی گفت: رستوران، فست فود و کافی شاپ‌های واقع در ترمینال‌های (۱) و (۲)، و رستوران، فست فود و کافی شاپ‌های واقع در ترمینال‌های (۴) و (۶)، و غرف و محل‌های تجاری ترمینال (۱) وهمچنین غرف و محل‌های تجاری ترمینال (۲)، (۴)، (۶)، و در ادامه پارکینگ شماره (۳) و غرف بسته بندی بار همراه مسافر و امانات بار، به اشخاص حقوقی واجد شرایط، در قالب واگذاری یکپارچه، به روش فراخوان‌های عمومی واگذار شد.

آشتیانی ادامه داد: پس از برگزاری فراخوان و تعیین منتخبین و همچنین اخذ تاییدیه فراخوان از دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محل‌های مربوطه به بهره برداران تحویل داده شد.

همچنین در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲، اسناد فراخوان پارکینگ شماره (۱) و رستوران، فست فود، کافی شاپ‌ها و بوفه محاوط مقابل ترمینال‌های (۲) و (۶) در مرحله فروش اسناد قرارداد و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ جلسه بازگشایی پاکات برگزار و منتخبین مشخص خواهد شد.

ضمنا با عنایت به اتمام قرارداد جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) تا انتهای سال ۱۴۰۲، فراخوان مربوطه در مرحله تهیه اسناد است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *