بازی‌های آسیایی هانگژو

مازندرانی: شکست مقابل هند را جبران می‌کنیم/ جباری: هدف‌مان آماده شدن برای فینال است

11:34 - 12 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۵۲۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مازندرانی: شکست مقابل هند را جبران می‌کنیم/ جباری: هدف‌مان آماده شدن برای فینال است
سرمربی و ملی‌پوش کبدی کشورمان از آمادگی تیم ایران برای حضور در دیدار فینال بازی‌های آسیایی و بازی با تیم هند گفتند.

خبرگزاری میزان - غلامرضا مازندرانی، سرمربی تیم ملی کبدی درباره پیروزی مقابل کره جنوبی اظهار داشت: ما ۴ سال گذشته هم با کره در بازی‌های آسیایی بازی کردیم و آن‌ها بازی خوبی انجام دادند.

وی ادامه داد: با این وجود نسل قبلی آن‌ها مسن شده و کره‌ای‌ها مجبور به تغییر نسل و پوست اندازی شده‌اند و جوانانی را به ترکیب تیم اضافه کرده‌اند که هنوز به پختگی لازم نرسیده‌اند؛ بنابراین نمی‌توانند برابر تیم‌هایی مثل ایران حرفی برای گفتن داشته باشند. از طرفی ما در بازی‌های مرحله گروهی تلاش کردیم که بیشتر مرور برنامه و تاکتیک‌های خودمان را داشته باشیم.

مازندرانی درباره ۳ برد مرحله گروهی و مرورو برنامه‌های تیمی برای مراحل بالاتر بیان داشت: بسیار خوشحالم که قدرت کبدی ایران از سطح آسیا فراتر رفته و همین سبب شده که تیم‌های آسیایی را راحت و با اختلاف بالا ببریم. در حالیکه در گذشته اینگونه نبود و ما حتی در بازی با پاکستان هم دچار چالش می‌شدیم. ولی در حال حاضر ایران در کنار هند خود را از قاره آسیا جدا کرده و لول متفاوتی دارند.

سرمربی تیم ملی کبدی درباره باخت تیم ایران در بازی‌های قهرمانی آسیا مقابل هند و اینکه آیا این شکست را در هانگژو جبران خواهیم کرد، گفت: ما در ایران براب انتخاب حریف تدارکاتی دچار محدودیت هستیم. سایر تیم‌ها در حد ما نیستند و هند هم به عنوان رقیب مستقیم با ما بازی نمی‌کند؛ بنابراین ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا پس از ۷ ماه اردو ترجیح دادیم تا بچه‌های جوانتری را به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام کنیم. در این میان ترکیب تیم متشکل از جوانان و بازیکنانی بود که پیش از این به مسابقات نرفته بودند تا بتوانیم در آینده به ترکیب تیم ملی اضافه کنیم. تیمی که امروز به هانگژو آمده، ۵۰ درصد تغییر کرده و با تلفیقی از جوان‌ها آمده‌ایم.

وی درباره اینکه آیا انتقام آن شکست را خواهیم گرفت، گفت: ما هیچ وقت به کبدی قهرمانی آسیا نگاه نتیجه‌گرا نداریم و به آن مسابقات به چشم تورنمنت تدارکاتی نگاه می‌کنیم. ما حتی در دو بازی با کره دو ترکیب متفاوت را استفاده کردیم. همانطور که پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا در تورنمنت مسترز دوبی به هند باختیم و چند ماه بعد در بازی‌های آسیایی جاکارتا آن را جبران کردیم و قهرمان شدیم. امیدوارم در هانگژو هم تاریخ دوباره تکرار شود و ما شکست چند ماه پیش در قهرمانی آسیا را جبران کرده و دوباره قهرمان شویم.

مازندرانی: شکست مقابل هند در قهرمانی آسیا را جبران می‌کنیم/ جباری: هدف‌مان آماده شدن برای دیدار فینال است

میلاد جباری ملی‌پوش کبدی درباره عملکرد تیم ملی مقابل کره‌جنوبی اظهار داشت: بازی خوبی داشتیم و اصلا هدف کادر فنی این بود که تیم طوری هماهنگ شود که بازی به بازی برای حضور قدرتمند در فینال مهیا شویم. اصلا هدف ما هم گرم‌ شدن برای حضوری قدرتمند در فینال و رقابت با تیم قدرتمند هند است. مربیان ما را آماده کردند تا در فینال به بهترین شکل برای قهرمانی سرحال و با انگیزه باشیم.

وی در مورد اینکه چرا این قدر سطح کبدی ما از تیم‌های آسیایی بالاتر است تاکید دارد: ما دو سال است مستمر اردو داریم. خب باقی کشور‌ها هم همینطور باید تلاش کنند تا بتوانند به ما برساند. ما بخاطر همین موضوع از آن‌ها جلوتریم.

جباری خاطرنشان کرد: ما برای فینالیست شدن و کسب صدرصدی طلا به هانگژو آمدیم؛ بنابراین هیچ حریفی را نه دست کم می‌گیریم و نه بزرگ می‌شماریم. قدم به قدم برای قهرمانی پیش می‌رویم و مطمئن هستیم با دعای خیر هموطنان طلای هانگژو را کسب می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *