بازی‌های آسیایی هانگژو

آرزومندی: تیم جوان بسکتبال ایران در مسابقات آینده خودش را نشان خواهد داد

9:55 - 11 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۳۶۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
آرزومندی: تیم جوان بسکتبال ایران در مسابقات آینده خودش را نشان خواهد داد
مربی تیم ملی بسکتبال گفت: تیم جوانی داریم و هنوز جا دارد که این جوان‌ها خودشان را در مسابقات آینده نشان دهند. 

خبرگزاری میزان - علی آرزومندی پس از شکست تیم ملی بسکتبال مقابل فیلیپین در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: ما در نیمه اول عملکرد خوبی در دفاع نداشتیم و وقتی این طور می‌شود شما باید در کوارتر‌های بعدی انرژی زیادی بگذارید که بتوانید نتیجه را جبران کنید. فکر می‌کنم اشتباهات یک دقیقه آخر هم به خاطر همین خستگی و صرف انرژی زیاد برای بازگرداندن نتیجه بود. بچه‌ها خیلی تلاش کردند که اختلاف را کمتر کنند و حتی جلو هم بیفتند.

وی افزود: نکته مثبت کار این است که بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند و ماهیت ورزش هم همین است که شما تمام تلاش خود رادر بازی انجام دهید. بچه‌های ما نشان دادند که توانایی زیادی دارند آمل گاهی اوقات تاوان اشتباهات سنگین است.

آرزومندی  با اشاره به اینکه نباید از این مسئله عبور کرد که تیم حریف سه بازیکن خارجی و تبعه داشت، تاکید کرد:‌ یکی از آن‌ها ۳۵ امتیاز آورد و کاملا تاثیرگذار بودند. در صورتی که ما از ترکیب جام جهانی سه بازیکن اصلی خود یعنی حدادی، یخچالی و امینی را نداشتیم، اما به هرحال با همه این شرایط باید بازی را می‌بردیم.

وی خاطرنشان کرد: ما شانس این را داشتیم که بالا برویم، چون بچه‌ها شایستگی این را داشتند. تیم جوانی داریم و هنوز جا دارد که این جوان‌ها خودشان را در مسابقات آینده نشان دهند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *