بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی شهرستان حاجی‌آباد

10:57 - 11 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۳۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی شهرستان حاجی‌آباد
رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن بازدید از حوزه قضایی شهرستان حاجی‌آباد با برخی از مراجعان این حوزه قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - مجتبی قهرمانی از حوزه قضایی شهرستان حاجی‌آباد بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن حضور در شعب مختلف و بازرسی از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد این حوزه قضایی ارائه کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با برخی از مراجعان این حوزه قضایی دیدار و گفت‌‌وگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

مجتبی قهرمانی همچنین در دیدار با مسئولین، قضات و کارکنان شاغل در این حوزه قضایی، بر لزوم توجه ویژه به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و پرهیز از اطاله دادرسی تأکید کرد.

در جریان این بازدید که تعدادی از معاونین دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، از زحمات آن دسته از قضات و کارمندان دادگستری و دادسرای شهرستان حاجی آباد که در کاهش موجودی پرونده‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم نقش آفرینی فعال کرده‌اند، تقدیر شد.

همچنین، قدرت اللّه فراز رئیس دادگستری حاجی آباد و حمید روح الامینی دادستان این شهرستان نیز در این بازدید، گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و برنامه‌های های حوزه قضایی حاجی آباد ارائه کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *