بازی‌های آسیایی هانگژو

بایبوردی: پیروزی با تیر طلایی شیرین بود، اما انرژی‌ام را گرفت + فیلم

11:27 - 10 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۱۹۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
بایبوردی: پیروزی با تیر طلایی شیرین بود، اما انرژی‌ام را گرفت + فیلم
ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان گفت: پیروزی با تیر طلای به اندازه یک مسابقه حذفی از من انرژی گرفت.

خبرگزاری میزان - گیسا بایبوردی در مرحله یک شانزدهم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از ویتنام رفت و پس از تساوی ۱۳۸-۱۳۸ با نماینده ویتنام در تیر طلایی به پیروزی رسید و راهی دور بعدی شد. وی در مرحله یک هشتم نهایی کامپوند بانوان به مصاف کمانداری از چین‌تایپه رفت و پس از تساوی ۱۴۴-۱۴۴ در تیر طلایی به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مسابقات این مرحله فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

وی پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ریکرو انفرادی زنان گفت: مسابقات بازی‌های آسیایی در سطح بالایی برگزار می‌شود و همه کشور‌ها با بهترین نفرات خود را به هانگژو آورده‌اند. در دو مسابقه‌ایی که داشتم رقابت بسیار سنگین بود و در هر دو مسابقه با تیر طلایی پیروز شدم.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان با اشاره به رقبای سرسختش در مرحله یک چهارم نهایی تاکید کرد: فردا با سخت‌ترین رقبای آسیایی یعنی هند و کره جنوبی مسابقه می‌دهم. پیروزی با تیر طلای به اندازه یک مسابقه حذفی از من انرژی گرفت. ضمن اینکه استرس زیادی دارد و باید با تمرکزت را روی یک تیر بگذاری چرا که نتیجه مسابقه به همان یک تیر بستگی دارد. پیروزی با تیر طلایی انرژی زیادی از ورزشکار می‌گیرد، اما به همان اندازه هم شیرین است. من هم مثل همه ورزشکاران برای کسب مدال طلا می‌جنگم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *