افت فشار علت بیهوشی دختر نوجوان در مترو تهران بود

10:07 - 10 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۱۶۶
افت فشار علت بیهوشی دختر نوجوان در مترو تهران بود
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با رد شایعات در خصوص درگیری عوامل مترو با دختر نوجوانی که روز گذشته در مترو بیهوش شد، گفت: افت فشار علت بیهوشی دختر نوجوان بود و هیچگونه درگیری لفظی و یا فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته است.

خبرگزاری میزان- بنابر گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مسعود درستی در خصوص علت بیهوشی دختر نوجوان در مترو تهران، گفت: نزدیک ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در ایستگاه میدان شهدا (خط ۴ مترو)، وارد قطار شده که به دلیل افت فشار بیهوش شد.

وی افزود: این فرد توسط دوستان خودش و یک مسافر دیگر قطار که احتمالا پزشک بوده به بیرون از قطار منتقل می‌شود. بلافاصله عوامل اجرایی مترو اقدامات اولیه درمانی بر روی وی را آغاز کردند و همزمان از اورژانس درخواست کمک شد. تیم اورژانس هم بلافاصله در صحنه حاضر شده و پس از اقدامات اولیه و پایدار کردن وضعیت وی او را به بیمارستان منتقل کردند.

هیچگونه درگیری فیزیکی بین دانش‌آموز با مسافران یا عوامل اجرایی مترو رخ نداده

درستی تاکید کرد: وی هیچگونه درگیری لفظی و یا فیزیکی با مسافران و یا عوامل اجرایی مترو نداشته است. برخی شایعات در خصوص درگیری عوامل مترو با وی صحت ندارد و فیلم‌های مدار بسته مترو این ادعا را رد می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو درخصوص شرایط کنونی دانش‌آموز، گفت: وی در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است و امیدواریم هر چه سریعتر به آغوش خانواده بازگردد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *