رئیس کل دادگستری سمنان به مشکلات نمازگزاران مسجد جامع بسطام رسیدگی کرد

9:12 - 10 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۱۴۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان به مشکلات نمازگزاران مسجد جامع بسطام رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری سمنان همزمان با ایام هفته وحدت و در آستانه خجسته میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) شب گذشته در مسجد جامع بسطام با شهروندان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان- محمدجعفر عبدالهی گفت: پاسخگویی به درخواست‌های مشروع و به‌حق مردم و شنیدن مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان از عمده‌ترین وظایف مسئولان قضایی محسوب می‌شود. 

وی ادامه داد: در همین راستا با حضور در جمع مردم آن هم در اماکن مختلف، عمده‌ترین مشکلات قضایی را شنیده و به افراد، نهادها و مراجع ذیربط انتقال داده می‌شود تا ضمن افزایش سطح اعتماد مراجعان به قوه قضاییه، مردم بدون واسطه و به آسانی به بیان مسائل خویش بپردازند. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اهم مطالبات مراجعان گفت: مواردی همچون درخواست اعمال ماده ۴۷۷، برخورد قانونی و بازدارنده با سارقان و برهم زنندگان به امنیت عمومی و روانی جامعه، مبارزه قانونی با زمین‌خواری، توجه به مشکلات حوزه آب برای معادن و صنایع، درخواست مرخصی و اعمال ارفاقات قانونی را می‌توان عنوان کرد. 

عبدالهی تصریح کرد: برای دستگاه قضایی استان سمنان استمرار امنیت و آرامش عمومی جامعه در تمامی زمینه‌ها حائز اهمیت است و در این مسیر از هیچ کوشش قانونی دریغ نمی‌شود. 

در برنامه دیدار مردمی رئیس کل دادگستری سمنان در مسجد جامع بسطام، محمد تقی گلی دادستان مرکز استان و محمدرضا وقایعی رئیس حوزه قضایی بخش بسطام و مسئولان قضایی و اجرایی آن دادگاه بخش نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *