بازی‌های آسیایی هانگژو

اردشی: با شکست چینی‌ها به قهرمانی در شطرنج نزدیک هستیم

16:45 - 09 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۷۰۸۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
اردشی: با شکست چینی‌ها به قهرمانی در شطرنج نزدیک هستیم
سرمربی تیم ملی شطرنج گفت: در روز‌های آتی با دو رقیب قدرتمند هند و ازبکستان دیدار خواهیم داشت و در صورت پیروزی در این دیدار‌ها، شانس مدال خواهیم بود.

خبرگزاری میزان - مهرداد اردشی با اعلام این خبر که با شکست چین با تیم ازبکستان رقابت خواهیم کرد، بیان کرد:با پیروزی در برابر چینی‌های قدرتمند در شطرنج در حال نزدیک شدن به عنوان قهرمانی هستیم.

وی این نکته را مورد توجه قرار کرد که هم اکنون ملی پوشان شطرنج کشورمان با با سه برد پیاپی صدرنشین بازی‌های آسیا هستند، گفت: این نتیجه در حالی به دست آمد که پرهام مقصودلو سوپر استاد بزرگ شطرنج ایران امروز توانست شی‌ئی قهرمان چینی رقابت‌های رپید بازی‌های آسیایی هانگژو را شکست دهد.

سرمربی تیم ملی شطرنج با توضیح این مطلب با پیروزی ملی پوشان کشورمان در برابر چینی‌ها هم اکنون صدرنشین مطلق بازی‌های آسیایی هستیم بیان کرد: در روز‌های آتی با دو رقیب قدرتمند هند و ازبکستان دیدار خواهیم داشت و در صورت پیروزی در این دیدار‌ها، شانس مدال خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه رقابت‌های سختی را ملی پوشان شطرنج کشورمان پشت سرگذاشتند اظهار داشت: بچه‌ها برای کسب بهترین نتیجه و دستیابی به خوش رنگ‌ترین مدال تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *