گفت‌وگو|

موسوی: تغییر سرمربی و بدنساز تیم ملی بوکس از واجبات است/ اصرار داشتم قشلاقی فیکس شود

4:15 - 09 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۹۳۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
موسوی: تغییر سرمربی و بدنساز تیم ملی بوکس از واجبات است/ اصرار داشتم قشلاقی فیکس شود
پیشکسوت بوکس ایران گفت: چکیده بوکس ایران همین نفراتی بودند که به هانگژو بردیم و دست‌مان در تمام اوزان خالی است.  

ابراهیم موسوی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص عملکرد تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردیم علی حبیبی نژاد، دانیال شه‌بخش و میثم قشلاقی مدال بگیرند و اصرار داشتم میثم در ۸۰ کیلوگرم فیکس شود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در سنگین وزن هم بیشتر روی قرعه حساب می‌کردیم که متاسفانه با اینکه دو بوکسور ما بازی اول را بردند، اما به مدال نرسیدند.

*هزار بار گفتم به یک بدنساز بهتر نیاز داریم

وی درباره کم آوردن بوکسور‌ها از اواسط راند دوم گفت: قطعا حرف شما درست است و بدن بچه‌ها کاملا خالی می‌کرد و هزار بار گفتم به یک بدنساز بهتر نیاز داریم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. شما بازی شاهین موسوی را ببینید، در راند اول عالی بود، اما یک دقیقه بعد از راند دو دیگر پاهایش نمی‌کشید و تمام این‌ها از مشکل بدنی است.

*خیلی با بوکس آسیا فاصله گرفته‌ایم

قهرمان سال‌های نچندان دور بوکس افزود: اصلا نتایج تیم جای دفاع نداشت و با اینکه بوکسور‌ها و کادرفنی تلاش خود را انجام دادند، اما چگونه از این عملکرد دفاع کنیم؟ خیلی با بوکس آسیا فاصله گرفته‌ایم و چکیده بوکس ایران همینی بود که به هانگژو بردیم. 

نایب رئیس فدراسیون بوکس درخصوص احتمال تغییر کادرفنی گفت: حسین نهرودی استاد و عزیز تمام بوکسور‌ها است و زحمت خود را کشید و در ثبت این نتیجه همه ما مقصریم، اما تغییر سرمربی و مربی بدنساز از واجبات است و اگر با همین تیم کار را ادامه بدهیم آخرش می‌شود همین آش و همین کاسه!

*تیم ملی بوکس جز ۲، ۳ نفر به پوست‌اندازی نیاز دارد

موسوی در پایان گفت: از نتایج ناراحتم و حرفی باقی نمی‌ماند جز اینکه تیم ملی غیر از دو، سه نفر باید پوست اندازی کند و باید صبر کرد تا بوکسور‌های نوجوانان و جوانان به بزرگسالان تزریق شوند، چون با این روش کسب سهمیه المپیک واقعا دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *