بازی‌های آسیایی هانگژو

سهرابیان: منتظر خبر‌های خوبی از قایقرانی باشید

7:47 - 08 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۷۴۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سهرابیان: منتظر خبر‌های خوبی از قایقرانی باشید
رئیس فدراسیون قایقرانی براین باور است موفقیت‌هایی که در این رقابت‌ها کسب شده حاصل تلاش هیات‌های ورزشی و مربیان سازنده‌ای است که نقش مهمی در هدایت ورزشکاران این رشته داشته‌اند.

خبرگزاری میزان - علیرضا سهرابیان بعد از عملکرد موفق قایقران کشورمان در رشته‌های کانو و کایاک در صعود به فینال بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خوشحالم که دختران و پسران فدراسیون قایقرانی توانستند در نخستین روز مسابقات به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند.

وی افزود: دو مقام اول و یک مقام سومی در کایاک یک نفره و کانوی کانادایی مردان و کایاک ۲ نفره بانوان از جمله نتایجی است که از صبح امروز برای کشورمان به دست آمده است.

رییس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: امیدواریم با تلاش بچه‌ها و نتایجی که به دست می‌آورند مستقیم به فینال بازی‌ها بروند. به امید خدا تا ۲ روز آینده منتظر خبر‌های خوبی از دختران و پسران قایقران ما باشید.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف ملی‌پوشان قایقرانی برای کسب بهترین نتیجه، افزود: ان‌شاءالله با مدال‌های خوش‌رنگی که در این رشته توسط قایقرانان‌مان کسب خواهد شد بتوانیم در ارتقاء جایگاه کاروان ایران در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی نقش اثرگذاری داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از تمام روسای هیات‌های ورزشی و مربیان سازنده‌ای که اسمی از آن‌ها برده نمی‌شود، اما نقش مهمی در هدایت ورزشکارانی دارند که امروز به آن‌ها می‌بالیم، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *