بازی‌های آسیایی هانگژو

عظیمی: اگر مشکلی پیش نیاید، شانس مدال‌آوری داریم

13:25 - 07 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۶۹۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عظیمی: اگر مشکلی پیش نیاید، شانس مدال‌آوری داریم
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: اگر مشکلی پیش نیاید، برای کسب مدال در روز پایانی امیدوار هستیم.

خبرگزاری میزان - شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج درباره قرعه‌کشی مسابقات اظهار داشت: هر روز صبح قرعه تیم‌های حاضر در رقابت تیم به تیم شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو به صورت روزانه مشخص می‌شود و تا ساعت ۱۱ صبح تیم‌ها اعلام می‌شود، بنابراین ما حتی تا قبل مسابقه نمی‌دانیم که رقیب بعدی چه تیمی است.

وی در خصوص عملکرد تیمی نماینده‌های کشورمان در رویارویی با شطرنج‌بازان بنگلادش افزود: برای پیروزی خیلی به امید خدا کار سختی نداریم. توان بچه‌های شطرنج ما قطعاً از بنگلادش بالاتر و بهتر است، اما تجربه نشان داده که هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی هانگژو نباید دست کم گرفت.

سرپرست فدراسیون شطرنج در مورد شرایط برگزاری این مسابقه و تعیین زمان برترین‌های رقابت تیم به تیم شطرنج بازی‌های آسیایی تاکید کرد: ما طبق جدول برنامه‌ریزی شده این رقابت ۹ روز به طول می‌انجامد و تا ۷ اکتبر که روزپایانی‌است بازی‌های ما ادامه دارد.

عظیمی درباره پیش بینی‌اش از کسب مدال،گفت: اگر مشکلی برای بچه‌ها پیش نیاید، ما شانس مدال‌آوری داریم و می‌توانیم به کسب مدال برای ملی‌پوشان شطرنج در روز پایانی این دوئل سخت و سنگین امیدوار باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت بچه‌های ما از هر نظر خوب است. به همین دلیل امیدوارم، اگر مشکلی رخ ندهد ما بتوانیم یکی از سکو‌ها و مدال‌های خوش رنگ را به‌نام خود بزنیم. از شما و تمامی رسانه‌هایی که اینجا شبانه روزی دارید تلاش می‌کنید تا حاصل تلاش قهرمانان و ورزشکاران در کشورمان دیده شود و‌ بازتاب مثبت داشته باشد تشکر و قدردانی می‌کنم. امبدوارم بهترین نتایج‌درروز‌های آتی برای کاروان شهید حججی رخ دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *