بازی‌های آسیایی هانگژو

بازیکنان تیم بسکتبال ۳ نفره: فقط برای طلا تلاش می‌کنیم/ به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم

15:46 - 06 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۶۰۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکنان تیم بسکتبال ۳ نفره: فقط برای طلا تلاش می‌کنیم/ به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم
بسکتبالیست‌های تیم ملی ۳ نفره کشورمان همگی اعتقاد دارند که برای کسب مدال طلا بازی‌های آسیایی به هانگژو آمده‌اند.

خبرگزاری میزان - علیرضا شریفی، بازیکن تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران پس از صعود به دور بعد بر تلاش همه بازیکنان برای رسیدن به مدال بازی‌های آسیایی تاکید کرد و گفت: در مرحله گروهی ۴ بازی انجام دادیم و ۳ پیروزی کسب کردیم و در یک بازی هم شکست خوردیم.

وی ادامه داد: اگرچه بازی با ترکمنستان را نیز بردیم، اما خودمان نبودیم و خیلی خوب بازی نکردیم. تمام بازیکنان تلاش کردند و توانستیم به دور بعدی صعود کنیم. امیدوارم در مراحل بعدی هم موفق باشیم و مدال طلا را به دست بیاوریم.

یازرلو: بازی نه چندان خوبی انجام دادیم، اما صعود کردیم

 امیرحسین یازرلو در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال ۳ نفره مقابل ترکمنستان گفت: بازی نه چندان خوبی انجام دادیم. سرمربی تیم با ما صحبت کرده بود و بعضی از دستوراتش را توانستیم انجام دهیم. خدا را شکر که بازی را بردیم.

وی‌ افزود: در گروه ۵ تیمی بودیم و ۴ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. صعود کردیم و امیدوارم در مراحل بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. ۱۰۰ درصد به رسیدن به سکوی بازی‌های آسیایی فکر می‌کنیم.

رحیمی: فقط از قهرمانی حرف می‌زنیم، نه دومی و سومی آسیا

محمدمهدی رحیمی پیروزی برابر ترکمنستان را سخت خواندو عنوان کرد: بازی سختی با ترکمنستان داشتیم. ترکمنستان تیم بسیار خوبی است و مقابل ژاپن هم با اختلاف ۲، ۳ امتیاز شکست خورد. تا لحظات آخر بازی تیم برنده مشخص نبود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بردیم و صعود کردیم. حریف مان هم فردا مشخص می‌شود. هدفمان کسب عنوان قهرمانی است؛ در بین خودمان فقط از قهرمانی حرف می‌زنیم و اصلاً به دومی و سومی آسیا فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *