بازی‌های آسیایی هانگژو

علی‌قارداشی: برادران عالمیان با هم هماهنگی زیادی دارند

9:38 - 06 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۵۴۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
علی‌قارداشی: برادران عالمیان با هم هماهنگی زیادی دارند
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: هماهنگی ذهنی و فکری که برادران عالمیان با هم دارند توانستند مقابل تایلند به پیروزی برسند.

خبرگزاری میزان - مهرداد علی‌قارداشی در ارزیابی عملکرد تیم دوبل ایران در مسابقات تنیس روی میز بازی‌های آسیایی که امروز پنجشنبه برگزار شد گفت: اصولا تیم‌های جنوب شرق آسیا تیم‌های خوب و قدرتمندی در این رشته هستند که تایلند هم یکی از آنهاست.   

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: تایلند در سال‌های اخیر خیلی خوب کار کرده است به ویژه در بخش بانوان که توانسته اند یک مقام تاریخی کسب کنند و با غلبه بر کره عنوان سوم آسیا را به خود اختصاص دهند.

وی ادامه داد: گیم‌های ملی پوشان ایران با تایلند نزدیک بود و همین امر نشان داد اگر یک لحظه غفلت می‌کردند نتیجه مسابقه می‌توانست تغییر کند و احتمال شکست تیم ما هم وجود داشته باشد. اما هماهنگی ذهنی و فکری که برادران عالمیان با هم دارند توانستند به پیروزی برسند.   

علیقارداشی با بیان این که نسبت به مدال آوری تیم دوبل ایران امیدواری زیادی دارد گفت: من خیلی امیدوار هستم چرا که در چندی پیش در پیونچانگ با تیم اول دنیا بازی برده را باختند. امیدواریم این بار قهرمان شوند.   

وی در مورد پیش بینی اش از مسابقات انفرادی گفت: اگر نوشاد بتواند قهرمان ژاپنی را شکست دهد می‌تواند خاطره خوش جاکارتا را تکرار کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *