بازی‌های آسیایی هانگژو

افقری: امیدوارم ناکامی بازی‌های آسیایی را در فیلیپین جبران کنم/ مسابقات شنا در آسیا سطح بالایی دارد

7:30 - 06 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۶۵۰۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
افقری: امیدوارم ناکامی بازی‌های آسیایی را در فیلیپین جبران کنم/ مسابقات شنا در آسیا سطح بالایی دارد
ملی‌پوش شنای ۵۰ متر پروانه ایران گفت: در بازی‌های آسیایی تمام تلاشم را کردم، اما اینجا رقابت‌ها سطح بسیار بالایی دارد.

خبرگزاری میزان - مهرشاد افقری، ملی‌پوش شنای ۵۰ متر پروانه ایران با بیان این مطلب که او در گروه چهارم بین پنج گروه حاضر در این دسته رقابتی بود در خصوص عملکرش اظهار داشت: تلاشم را کردم و در گروه سختی که قرار داشتم با زمان ۲۴:۶۷ که برای من که ابتدای راه هستم رکورد قابل قبولی بود، اما اینجا در بازی‌های آسیایی هانگژو رقابت‌ها سطح بسیار بالایی دارد. من هم اگرچه در گروهم ششم شدم، اما نتوانستم جواز حضور به فینال را کسب نمایند.

وی در خصوص حضور رقبای قدرتمند در گروهش گفت: در گروه من شناگران خوبی حضور داشتند، اما قهرمان جهان و المپیک نبودند، اما در کل شنا در آسیا با حضور شناگران قدرتمند چینی و کره‌ای قزاقستانی همیشه سطح بالایی دارد. اینجا برای چهارمین بار در تاریخ بعد از شناگران آمریکا، برزیل و رومانی، شناگر چینی رکورد شنای ۱۰۰ متر کرال سینه دنیا را شکست که فکر می‌کنم خود به تنهایی بیانگر سطح بالای رقابت‌های شنای بازی‌های آسیایی است.

ملی پوش شنای ایران در پایان تاکید کرد: من ۲۱ سال دارم و تازه ابتدای راهم، ۶ هفته دیگر در کشور فیلیپین مسابقات رده سنی آسیا را پیش رو دارم بتوانم ناکامی بازی‌های آسیایی را در فیلیپین جبران کنم. پرونده این بازی‌ها برای من بسته شد، اما قطعاً یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین تورنمنت‌هایی خواهد بود که در آن به آب زدم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *