بازی‌ها آسیایی هانگژو

عبداللهی: تکواندوی ایران همیشه در آسیا بهترین بوده/ میزبانی چینی‌ها فوق‌العاده است

11:13 - 03 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۹۳۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
عبداللهی: تکواندوی ایران همیشه در آسیا بهترین بوده/ میزبانی چینی‌ها فوق‌العاده است
سرمربی تیم ملی تکواندو لبنان گفت: چینی‌ها میزبانی خوبی دارند و هیچ کشوری نمی‌توانند رویداد‌های به این بزرگی را به این خوبی برگزار کند.

خبرگزاری میزان - فرزاد عبداللهی، سرمربی تیم ملی تکواندو لبنان درخصوص آخرین وضعیت شاگردانش در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: شرایط مسابقات المپیکی است و استرس و هیجان خودش را دارد. بهترین‌های آسیا هستند و همه تلاش می‌کنند مدالی را برای کاروان کشورشان به دست بیاورند. تیم لبنان هم ورزشکاران خوبی دارد و تلاش ما این است که در این رویداد بزرگ و مهم روی سکو برویم. اخیرا در مسابقات جهانی تا پای سکو رفتیم، ولی نشد، ولی تلاش خواهیم کرد در هانگژو به این هدف‌مان دست پیدا کنیم.

ملی‌پوش سابق ایران در ادامه درباره شرایط تیم ملی کشورمان هم توضیح داد: تکواندوی ایران همیشه بهترین آسیا بوده امیدوارم در این رویداد بزرگ هم به حقش برسد و بهترین نتیجه را کسب کند. ملی‌پوشان ایران لایق بهترین نتیجه هستند و برای تیم ایران آرزوی موفقیت دارم.

عبدالهی در با اشاره به میزبانی خوب چین اظهار کرد: چین همیشه میزبانی فوق‌العاده‌ای برای مسابقات مختلف بوده هر چند در برخی موارد ضعف‌هایی هم وجود دارد، ولی همچنان معتقدم چینی‌ها میزبانی خوبی دارند و هیچ کشوری نمی‌توانند رویداد‌های به این بزرگی را به این خوبی برگزار کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *