بازی‌های آسیایی هانگژو

حیدرپور: نتیجه بازی ژاپن - عربستان خیلی مهم است/ رحیمی: هوای سالن سرد بود

10:27 - 02 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۷۸۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
حیدرپور: نتیجه بازی ژاپن - عربستان خیلی مهم است/ رحیمی: هوای سالن سرد بود
ملی‌پوش هندبال ایران گفت: بازی فردا مقابل تیم ملی ژاپن دیدار سرنوشت‌سازی برای هندبال ایران است.

خبرگزاری میزانمجتبی حیدرپور، بازیکن تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی در دیدار نخست مرحله گروهی مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی مقابل مغولستان، اظهار داشت: بازی آسانی بود و طبیعا تلاش ما بیشتر بر این بود که شرایطی که کادر فنی از ما خواسته است را در زمین اجرا کنیم. مهم انجام تاکتیک‌های تیم بود و اینکه به تمام بازیکنان بازی برسد تا برای دیدار فردا با ژاپن آماده شویم، زیرا بازی سختی داریم.

وی افزود: فعلا به بازی ژاپن فکر می‌کنیم، باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. امروز ژاپن و عربستان با هم بازی دارند و نتیجه آن خیلی برای برای ما مهم است. پله پله به هدف‌مان نزدیک می‌شویم و به هر بازی باید به چشم فینال نگاه کنیم. بازی فردا دیدار سرنوشت‌ساز برای هندبال ایران است.

علی رحیمی، دروازه‌بان تیم ملی هندبال هم درباره وضعیت خودش و محمد سیاوشی دیگر دروازه‌بان ایران که دچار مصدومیت شدند، اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت من و محمد خوب است. اینجا یک مقدار سالن‌ها با سالن‌های ایران فرق دارد و عادت به این شرایط نداریم. ان شالله بازی بعدی اتفاقی نیفتاد و این شرایط پیش نیاید.

او ادامه داد: تغییر دمای مکان‌های مختلف سالن اذیت کننده است و توقع ما این است که بیشتر دما را کنترل کنند. هوای سالن سرد است و این باعث می‌شود که بازیکن تعویضی با بدن سرد وارد زمین شود. اگر این موضوع کنترل شود واقعا بهتر است.

رحیمی درباره بازی با ژاپن و عربستان خاطرنشان کرد: بازی با ژاپن سخت است. با عربستان هم مصاف راحتی نداریم، اما ما هم تیم خوبی هستیم و باید قوی ظاهر شویم. باید از نقاط ضعف شان استفاده کنیم و کار‌هایی که مربی می‌گوید بهتر در زمین انجام دهیم تا راحت‌تر به جمع چهار تیم برسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *