گفت‌وگو|

استکی: برای قهرمانی در هانگژو باید حداقل یک بوکسور بزرگ را شکست داد/ شه‌بخش و موسوی امکان کسب سهمیه المپیک دارند

8:45 - 02 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۷۵۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
استکی: برای قهرمانی در هانگژو باید حداقل یک بوکسور بزرگ را شکست داد/ شه‌بخش و موسوی امکان کسب سهمیه المپیک دارند
سرمربی سابق تیم ملی بوکس درباره مسیر بوکسور‌های ایران تا کسب سهمیه المپیک در هانگژو توضیحاتی ارائه داد.  

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، درباره قرعه بوکسور‌های ایرانی در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: در مجموع ملی‌پوشان بوکس در مرحله اول و دوم خیلی کار سختی ندارد، اما کم کم مسیر دشوار می‌شود و برای رسیدن به فینال و کسب سهمیه هر بوکسور باید حداقل یک قهرمان بزرگ را ببرد.

*قرعه موسوی در بازی‌های آسیایی بهتر از بقیه بوکسورها است

وی افزود: شاهین موسوی نسبت به سایر بوکسور‌ها قرعه بهتری دارد و تا فینالیست شدن و کسب سهمیه مسیرش خیلی باز است، چون قزاقستان، ازبکستان و هند آن طرف جدول هستند. شاهین با کوله باری از تجربه می‌تواند فینالیست شود.

استکی درباره مسیر طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور گفت: ایمان باید حداقل کره جنوبی و هند را ببرد تا برنز بگیرد و بعد از آن بشود به فینال فکر کرد، اما طوفان پس از پیروزی احتمالی مقابل اردن در مبارزه دوم به مصاف مشت‌زن قزاق می‌رود که همه می‌دانند کار سختی در پیش است.

*مدال و سهمیه المپیک برای شه‌بخش قابل پیش‌بینی است

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ادامه داد: دانیال شه‌بخش در مسیرش با ازبکستان مبارزه می‌کند و کارش سخت است و بوکسور قرقیزستان که بالای جدول هم است می‌تواند دردسرساز باشد، ولی احتمالا برنز دانیال را می‌توان پیش‌بینی کرد و به سهمیه هم امیدوار هستیم.

وی در پایان گفت: علی حبیبی‌نژاد با حریف تایلندی بازی دارد که در رقابت‌های قهرمانی آسیا این بوکسور را برده بود، اما بازی را به او ندادند که در نهایت همین تایلندی قهرمان آسیا شد. امیدوارم امروز علی این شکست را جبران کند و صعود به فینال کسب سهمیه کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *