گفت‌وگو|

آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با قوه قضاییه در کانون‌های اصلاح و تربیت

9:49 - 03 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۲۸۱
آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری با قوه قضاییه در کانون‌های اصلاح و تربیت
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اینکه قطعا دانش‌آموزانی که در کانون اصلاح و تربیت حضور دارند جامعه هدف ما هستند، گفت: نسبت به توسعه و تعمیم فعالیت‌های ورزشی و آموزش مهارت‌های زندگی برای این دسته از کودکان و نوجوانان آمادگی کامل داریم.

صادق ستاری فرد در گفت‌وگو با میزان در خصوص همکاری قوه قضاییه و وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات ورزشی به دانش‌آموزانی که در کانون اصلاح و تربیت حضور دارند، گفت: ما این آمادگی را داریم که بتوانیم مهارت‌های زندگی را از طریق بازی به دانش‌آموزان منتقل کنیم.

وی ادامه داد: این آمادگی را داریم که با همکاری قوه قضاییه برای توسعه فعالیت‌های ورزشی در مکان‌های مورد نظر دستگاه قضا از جمله کانون‌های اصلاح و تربیت و حتی فضا‌های آموزش و پرورش اقداماتی انجام دهیم و امکانات لازم را در اختیار کانون اصلاح و تربیت قرار دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: قطعا دانش‌آموزانی که در کانون اصلاح و تربیت هستند جامعه هدف ما محسوب می‌شوند و از این رو هم نسبت به توسعه و تعمیم فعالیت‌های ورزشی برای آن‌ها و هم پیگیری بازی‌وار سازی مهارت‌های زندگی برای این دسته از کودکان و نوجوانان آمادگی کامل را داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *