رئیس دادگستری بوشهر مشکلات اهالی روستای گورک کله‌بندی را رسیدگی کرد

12:19 - 28 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۰۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری بوشهر مشکلات اهالی روستای گورک کله‌بندی را رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مسجد جامع حضرت، ولی عصر (عج) ضمن استماع مشکلات اهالی روستای گورک کله بندی و روستا‌های همجوار به درخواست‌ها و دغدغه‌های حقوقی و قضایی آن‌ها نیز رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهر انگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر در مسجد جامع، ولی عصر (عج) گورک کله بندی با حضور اعضای شورای اسلامی و امام جماعت مسجد در بین مردم اهالی روستا و روستا‌های همجوار حضور یافت.


مهر انگیز با حضور در جمع اهالی این روستا‌ها به اهمیت حضور مسئولین در بین مردم اشاره داشت و گفت: حضور در بین مردم و شنیدن مسائل و مشکلات آن‌ها و ارتباط نزدیک با مردم بسیار لازم و ضروری است، زیرا علاوه بر رفع مشکلات آن‌ها می‌توان از پیشنهادات و انتقادات سازنده آن‌ها در پیش برد امور خود استفاده کرد.


رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این نشست به مباحث اخلاقی تکریم ارباب رجوع، حقوق عامه و حقوق بیت المال و اهمیت آن، موضوعات اجتماعی و همچنین اقدامات صورت گرفته دستگاه قضایی اشاره کرد.


در این دیدار مردم روستای گورک کله بندی و روستا‌های همجوار، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند و رئیس کل دادگستری استان بوشهر با صبر و حوصله به خواسته‌ها و دغدغه‌های آن‌ها رسیدگی و پاسخ دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *