شرکت‌های منطقه سیبری روسیه به نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی ایران می‌آیند

20:23 - 27 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۹۲۳
شرکت‌های منطقه سیبری روسیه به نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی ایران می‌آیند
شرکت‌های حمل‌ونقل و ترابری منطقه سیبری روسیه در دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی و صنایع وابسته که در تهران برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز توسعه تجارت ایران - روسیه، شرکت‌های حمل‌ونقل و ترابری منطقه سیبری روسیه، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی ایران ارائه می‌کنند. 

این رویداد از ۴ لغایت ۷ مهر ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این هیئت اقتصادی روسی، شامل شرکت‌های حمل‌ونقل و ترابری باسابقه منطقه نووسیبیرسک فدراسیون روسیه است که طیف گسترده‌ای از دستاورد‌ها و فناوری‌ها را مانند سامانه‌های حمل‌ونقل کارآمد، تسریع حمل‌و‌نقل کانتینری و همچنین خدمات حمل و نقل یکپارچه ارائه می‌دهند.

ریاست این هیئت را لو رشتنیکوف، وزیر اقتصاد منطقه نووسیبیرسک بر عهده دارد.

نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل و ترابری منطقه نووسیبیرسک فدراسیون روسیه، پیش از حضور در نمایشگاه تهران، طی بیانیه‌ای آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌ها و همچنین تبادل تجربیات با شرکت‌های ایرانی اعلام کرده‌اند. 

بر اساس این بیانیه، توسعه روابط تجاری بلندمدت و گسترش حضور در بازار ایران در اولویت این شرکت‌ها با زمینه همکاری در صنعت حمل‌ونقل است.

امضاکنندگان این بیانیه همکاری فعالان حوزه حمل‌ونقل خواسته‌اند تا برای آشنایی با ظرفیت‌های همکاری و راهکار‌های نوآورانه در این صنعت با مدیران و‌کارشناسان آن‌ها در غرفه ۱۲ سالن ۷ این نمایشگاه به گفت‌وگو بنشینند. 

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی و صنایع وابسته، ۴ تا ۷ مهر سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *