وزنه‌برداری قهرمانی جهان| ناکامی ملی‌پوشان دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران در کسب مدال

19:33 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۲۷۸
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
وزنه‌برداری قهرمانی جهان| ناکامی ملی‌پوشان دسته ۱۰۲ کیلوگرم ایران در کسب مدال
ملی‌پوشان دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران از کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی جهان باز ماندند.

خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان که در ریاض عربستان در حال برگزاری است و در دهمین روز این مسابقات، ۲ نماینده کشورمان در گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند که موفق به کسب مدال نشدند.

در این رقابت و در حرکت یک‌ضرب، محمد زارعی با ۱۶۷ کیلوگرم در رده نهم ایستاد و امیر حقوقی دیگر نماینده ایران با ۱۶۶ کیلوگرم رتبه یازدهم را به خود اختصاص داد.

در حرکت دو ضرب، محمد زارعی ابتدا وزنه ۱۹۳ کیلوگرمی را بالای سر برد، اما در مهار وزنه ۲۰۱ کیلوگرمی ناکام بود. وی در تلاش سوم هم موفق به مهار این وزنه نشد تا با همان رکورد ۱۹۳ کیلوگرم به عنوانی بهتر از سیزدهمی نرسد.

زارعی در مجموع نیز با ۳۶۰ کیلوگرم در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. او پس از حرکت سوم خود در دو ضرب، کفش‌هایش را از پا درآورد و از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد.

امیر دیگر نماینده کشورمان در این دسته او در اولین حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه ۲۰۶ کیلوگرمی شد، اما در تلاش دوم نتوانست وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. وی در حرکت سوم نیز موفق به مهار وزنه ۲۱۲ کیلوگرمی نشد تا با رکورد ۲۰۶ کیلوگرم به مقام پنجم در حرکت دوضرب برسد.

حقوقی در مجموع نیز با ۳۷۲ کیلوگرم پنجم شد و دستش به مدال نرسید.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
0
0
دسته 96 کیلوگرم است نه 102
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *