رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی: هفته آینده از سیلو‌های اسدآباد بازدید می‌کنیم/کوتاهی در دستگاه اجرایی مصداق ترک فعل است

9:10 - 23 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۲۲۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی: هفته آینده از سیلو‌های اسدآباد بازدید می‌کنیم/کوتاهی در دستگاه اجرایی مصداق ترک فعل است
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی همکاری قوه قضاییه برای ساماندهی نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان را اقدامی مناسب دانست و از سفر میدانی برای بازدید از سیلوهای این شهر در یکشنبه هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری میزان - طی روز‌های گذشته و با دستور رئیس قوه قضاییه ۱۳ هزار تن نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان به بزرگ‌ترین واحد تولید تخم مرغ کشور منتقل شد، این اقدام دستگاه قضا منجر به افزایش ۲۵ درصدی تولید بزرگترین واحد تولید تخم مرغ در کشور خواهد شد.

در این رابطه محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان، درباره بحث همکاری قوه قضاییه در موضوع واردات نهاده‌های دامی به کشور بیان کرد: در بسیاری از بازدیدها از بنادر و گمرکات شاهد همکاری دادستان‌ها و روسای کل دادگستری‌ استان‌ها با ارگان‌های مختلف بودیم، در این موارد قوه قضاییه برای رفع مشکلات مردم به نهادهای اجرایی کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه در عملکرد برخی نهادها ایراداتی وجود دارد و ما باید تلاش کنیم آنها را رفع کنیم گفت: همکاری قوه قضاییه برای ساماندهی نهاده‌های سیلوی پشتیبانی امور دام شهرستان اسدآباد همدان خوب بوده است.

وی با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده بازدیدی از سیلوهای اسدآباد همدان خواهیم داشت گفت: اگر آلودگی وجود داشته باشد با اشد مجازات برخورد خواهیم کرد و از دستگاه قضایی خواهیم خواست برخورد صورت گرفته جدی و علنی باشد و مردم شریف ایران هم در جریان قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با تأکید بر اینکه ما در قبال سلامت مردم مسئول هستیم گفت: به عنوان یک جایگاه نظارتی حتما در قسمت‌هایی که ایراد مشاهده شود پیگیری و برخورد می‌کنیم، نگاه ما کمک به دولت است اما اگر کسی در دستگاه اجرایی کوتاهی می‌کند مصداق ترک فعل است و با وی برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *