دستور رئیس کل دادگستری استان سمنان برای آماده‌سازی زیرساخت‌های ارائه خدمات به زائران حرم رضوی

11:03 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۱۵۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دستور رئیس کل دادگستری استان سمنان برای آماده‌سازی زیرساخت‌های ارائه خدمات به زائران حرم رضوی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از تسهیل در ارائه خدمات قضایی به مسافران در مسیر های منتهی به استان خراسان رضوی خبر داد.

خبرگزاری میزان-محمد جعفر عبدالهی ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) وبا توجه به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلات پیش رو و اینکه زائران بسیاری در این ایام به شهر مقدس مشهد سفر می کنند، به مسئولان قضایی سراسر استان دستور داده شده تا تمامی مراجع قضایی در این ایام به صورت کشیک فعال و با بسیج امکانات رفاهی، به مسافران خدمت رسانی کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: استان سمنان به لحاظ همجواری با استان خراسان رضوی سالانه توفیق خدمت رسانی به زائران حرم حضرت امام رضا (ع) را دارد.

عبدالهی ادامه داد:به مسئولان قضایی سراسر استان دستور داده شده چنانچه مشکلات قضایی برای زائران بوجود آمد، علاوه بر اینکه شعب کشیک باید با حضور کارکنان قضایی و اداری فعال باشد، با همکاری نهادهای اجرایی و مردمی تسهیلات رفاهی برای مسافران را نیز پیگیری و ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: به ضابطان قضایی دستور داده شده ارائه خدمات به مسافران در مسیرهای منتهی به استان خراسان رضوی باید به نحوی باشد که قوانین و مقررات رعایت شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: توفیق خدمت رسانی به زائران خاندان اهل بیت نعمتی است که باید قدر آن را دانست و مسئولان استان سمنان باید با بسیج تمامی امکانات، طعم شیرین یک زیارت معنوی را برای زوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) فراهم آورند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *