مروری بر روایت قصه‌گونه داریوش کاردان در شبکه دو

13:12 - 15 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۱۳۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مروری بر روایت قصه‌گونه داریوش کاردان در شبکه دو
چهلمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، در بخش «قاب ناب»، بخشی از روایت قصه‌گونه داریوش کاردان در برنامه «خاطرات یک نقاش» سال ۱۳۶۷ را به نمایش می‌گذارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، چهلمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش گزیده‌ای از روایت قصه‌گونه داریوش کاردان در برنامه «خاطرات یک نقاش» همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

چهلمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از برنامه «خاطرات یک نقاش» محصول ۱۳۶۷ شبکه دو، فیلم سینمایی «جای امن» محصول ۱۳۷۲، سریال خاطره‌انگیز «دلیران تنگستان (خلاصه قسمت‌های ۱۳ و ۱۴)» محصول ۱۳۵۲ ایران و مستند «آسمان و دریا» اختصاص خواهد داشت.

این برنامه در بخش «قاب ناب»، بخشی از روایت قصه‌گونه داریوش کاردان در برنامه «خاطرات یک نقاش» سال ۱۳۶۷ را به نمایش می‌گذارد.

همچنین در بخشی از برنامه، موسیقی «گل پونه‌های وحشی» با صدای مرحوم ایرج بسطامی و نماهنگ «سلام آقام» پخش می‌شود.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلم‌های سینمایی، سریالها، مستند‌ها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیام‌های صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV۲@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که چهلمین قسمت آن، پنجشنبه ۱۶ شهریور حوالی ۰۰:۳۰ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *