یک روز تا اربعین حسینی؛ آخرین اخبار از وضعیت جاده‌ها و مرزهای کشور

9:31 - 14 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۹۴۲
یک روز تا اربعین حسینی؛ آخرین اخبار از وضعیت جاده‌ها و مرزهای کشور
ترافیک جاده‌های منتهی به مرز‌های کشور عراق و وضعیت مرز‌های غربی و جنوبی در فاصله یک روز تا اربعین حسینی بررسی می‌شود.

خبرگزاری میزان - آخرین گزارش‌های ترافیکی از جاده‌های منتهی به مرز‌های غربی و جنوبی کشور و وضعیت مرز‌های ورودی به کشور عراق تا اربعین حسینی و بازگشت زائران به کشور به‌صورت روزانه منتشر خواهند شد.

۸۰ درصد تردد‌ها در مرز‌های شش‌گانه مربوط به بازگشت زائران است
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۰

رئیس پلیس راهور فراجا: موج بازگشت زائران اربعین به اوج خود رسیده است و هشتاد درصد تردد در مرزهای شش گانه مربوط به بازگشت است. 

اتوبوس به تعداد کافی در مرز مهران و سایر مرزهای اربعینی وجود دارد.

افزایش ۱۲ درصد خروج زائران از مرزهای کشور
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۹

سردار رادان: خروج زائران از مرزهای شش‌گانه به سمت کشور عراق در اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

امسال همچنین  ۳۱ درصد کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای ثبت شد که این امر بیانگر توجه و اهتمام رانندگان به توصیه‌های پلیس و رعایت قوانین رانندگی است.

بازگشت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر اربعین به کشور
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۶

وزیر کشور: تاکنون حدود ۴ میلیون زائر برای زیارت کربلا از مرزهای ایران خارج شده‌اند و بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از زائران برگشته‌اند.

ارائه ۲.۵ میلیون خدمت داوطلبانه به زائران حسینی
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۳

سخنگوی ستاد اربعین جمعیت هلال احمر:  از صبح ۲۷ مردادماه تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، به ۱۳۷ هزار و ۷۱۸ نفر در داخل کشور خدمات امدادی و بشردوستانه و به ۲ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۱۷۳ نفر در عراق، خدمات درمانی ارائه شده است.

در این مدت ۵۵۲ هزار و ۱۵۸ خدمت درمانی سرپایی و پرستاری در مراکز درمانی هلال احمر ارائه شده که از این تعداد ۵۲۰ هزار و ۱۶۰ نفر به مراکز مستقر در خاک عراق مراجعه کرده و الباقی در پایانه‌های مرزی و داخل کشور خدمات درمانی را دریافت کرده‌اند.

 

فرودگاه مشهد رکورددار پروازهای اربعینی است
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۵

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی: از ابتدای آغاز عملیات اربعین حسینی تاکنون، فرودگاه مشهد با انجام بیش از نیمی از پروازها به مقصد عراق، پیشتاز فرودگاه‌های معین در این عملیات بوده است.

از ۲۷ مرداد ماه که عملیات اربعین حسینی در فرودگاه‌های کشورمان آغاز شده است، تا ۱۲ اردیبهشت تعداد ۶۱۵ پرواز ورودی و خروجی در ۲۳ فرودگاه معین صورت گرفته که در این میان، فرودگاه بین‌المللی مشهد با میزبانی از ۳۴۷ پرواز نشست و برخاست، رتبه نخست را به دست آورده است.

فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با میزبانی از ۷۸ پرواز نشست و برخاست و همچنین ۱۵ هزار و ۶۲ زائر، رتبه دوم را داراست و فرودگاه بین‌المللی اصفهان نیز با میزبانی از ۶۵ پرواز ورودی و خروجی و همچنین ۷ هزار و ۹۷۷ مسافر، در رده سوم قرار گرفته است. 

خروج بیش از ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار زائر از کشور
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۲

ستاد مرکزی اربعین: شمار زائرانی که از اول ماه صفر تا ساعت ۶ صبح امروز از طریق مرزهای زمینی و هوایی از کشور خارج شدند به بیش از ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار نفر رسیده است، بیش از ۲ میلیون ۳۳۰ هزار زائر نیز به کشور بازگشته‌اند.

این خبر در حال تکمیل است...

 

 

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *