بازدید معاون سازمان بازرسی کل کشور از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره)/ روند ارائه خدمات به زائران اربعین بررسی شد
خبرگزاری میزان- احمد اسدیان امروز با حضور در ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به صورت چهره به چهره با زائران اربعین حسینی دیدار و از نزدیک مشکلات آنها را شنید.
در این بازدید که محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سعید چلندری مدیرعامل شرکت فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) و مهدی خنجری بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور حضور داشتند، معاون سازمان بازرسی به مشکلات زائران اربعین حسینی (ع) رسیدگی و دستوراتی را نیز صادر کرد.
اسدیان در این بازدید با اشاره به تاخیر پروازهای اربعین گفت: باید پروازها طوری مدیریت شود و به نحوی برنامهریزی صورت گیرد که تاخیر صورت نگیرد و نباید با بهانه پرداخت خسارت تاخیر را عادی سازی کنیم.
معاون تولیدی سازمان بازرسی تصریح کرد: باید سازمان هواپیمایی کشوری نظارت کند تا دست واسطههایی که باعث میشوند قیمت بلیت گرانتر از نرخ مصوب ارائه شود، کوتاه ماند.
وی با تاکید بر برخورد قانونی با تخلف گرانفروشی آژانسها و شرکتهای هوایی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی و تعزیرات با تخلف آژانسهایی که بلیت را گرانتر از قیمت اعلامی به مسافر میفروشند، برخورد کنند.
اسدیان در این بازدید سه ساعته از پایانه هوشمند بار هواپیمایی جمهوری اسلامی نیز بازدید کرد.
انتهای پیام/