گفت‌وگو|

نماینده علی‌آباد کتول در مجلس: رفع مشکلات حقوقی جزیره آشوراده از سوی رئیس دستگاه قضا به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این منطقه کمک می‌کند

11:33 - 12 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۶۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نماینده علی‌آباد کتول در مجلس: رفع مشکلات حقوقی جزیره آشوراده از سوی رئیس دستگاه قضا به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی این منطقه کمک می‌کند
نماینده علی‌آباد کتول در مجلس گفت: رفع مشکلات حقوقی و مالکیتی ساکنان جزیره آشوراده و به‌تبع آن، اجرای طرح گردشگری در این منطقه، با عنایت رئیس قوه قضاییه موجبات جذب سرمایه گذاری و رونق اقتصادی را فراهم کرده و باعث اشتغال آفرینی خواهد شد.  

رحمت‌الله نوروزی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به احیای طرح گردشگری آشوراده با دستورات و پیگیری‌های رئیس دستگاه قضا در استان گلستان گفت: جا دارد از توجه و عنایت رئیس قوه قضاییه و مسئولان قضایی استان گلستان برای رفع مشکلات حقوقی طرح گردشگری جزیره آشوراده که از مطالبات مردمی چندین ساله بود، به عنوان خادم مردم تشکر و قدردانی کنم. 

وی افزود: با ورود رئیس دستگاه قضا به رفع مشکلات حقوقی طرح گردشگری جزیره اشوراده، گام‌های خوبی در راستای صیانت از اشتغال مولد برداشته می‌شود، همچنان که اقدامات خوبی برای احیای پتروشیمی گلستان و تعدادی از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی راکد برداشته و مشکلات این پروژه حل شد.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس اضافه کرد: اجرای طرح گردشگری آشوراده در استان گلستان، با توجه به هوای معتدلی که این منطقه دارد، می‌تواند به جذب گردشگر کمک کند و سهم بزرگی در رشد و توسعه اقتصادی استان گلستان داشته باشد. 

 نوروزی عنوان کرد: رفع مشکلات حقوقی و مالکیتی ساکنان این جزیره و به تبع آن، اجرای طرح گردشگری در این منطقه، با عنایت رئیس قوه قضاییه موجبات جذب سرمایه گذاری و رونق اقتصادی را فراهم کرده و باعث اشتغال آفرینی خواهد شد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *