وزیر راه و شهرسازی: مدیریت بازگشت زائران با نزدیک شدن به اربعین حسینی

16:26 - 11 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۵۳۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر راه و شهرسازی: مدیریت بازگشت زائران با نزدیک شدن به اربعین حسینی
وزیر راه و شهرسازی در پی حضور در مرز شلمچه با اشاره به افزایش حجم ورودی زائران به مرز‌های ایران طی روز‌های آتی، ۸۱۴ هزار نفر خروجی و ۳۵۰ هزار نفر ورودی را تا کنون در مرز شلمچه را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از مرز شلمچه گفت: مقرر شده طی یک فراخوان مقرر شده همه اتوبوس‌ها از سراسر کشور به پایانه‌ها به ویژه پایانه‌های شلوغ مهران و شلمچه گسیل شوند تا زائران گرامی به موطن خود برسند.

بذرپاش افزود: مانند عملیات رفت که نهضت خوبی اتفاق افتاد و بسیاری از هم‌وطنان با نذر زائر با اتومبیل شخصی زوار را انتقال دادند، در مسیر برگشت نیز با تداوم این سنت حسنه می‌توانند زائران را نه لزومأ به مقصد مشترک بلکه به نزدیک‌ترین نقطه موطن زائر برسانند که این نهضت در عملیات برگشت می‌تواند به ما کمک کند و از بار تردد‌ها بکاهد.

وزیر راه و شهرسازی با ارائه آمار جابه جایی زائران در مرز شلمچه اظهار کرد: تا کنون ۸۱۴ هزار نفر خروجی و ۳۵۰ هزار نفر ورودی در شلمچه داشته ایم. همچنین حجم ورودی به مرز‌های ایران افزایش پیدا کرده و برآورد می‌شود طی روز‌های آتی نیز این موج ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا بخش زیادی از توان همکاران من در سازمان راهداری به مدیریت بازگشت زائران اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *