خدمت‌رسانی ۴۳۰ نفر از نیرو‌های شهرداری تهران به زائران در شهر نجف

10:00 - 11 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۴۲۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خدمت‌رسانی ۴۳۰ نفر از نیرو‌های شهرداری تهران به زائران در شهر نجف
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه پرویز سروری نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران و رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ از خدمت‌رسانی شهرداری تهران در قرارگاه شهر «نجف» بازدید کردند.

خبرگزاری میزان- علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه پرویز سروری نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران و رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ از خدمت‌رسانی شهرداری تهران در قرارگاه شهر «نجف» بازدید کردند.

بر اساس این گزارش علیرضا نادعلی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: رسیدگی و نظافت موقعیت اصلی شهر نجف در اختیار پاکبانان و پسماند منطقه ۱۷ شهرداری تهران است و نسبت به سال گذشته منظم‌تر اقدامات نظافت در شهر نجف صورت گرفته است.

وی افزود: امسال همکاری خوبی میان مدیران شهری نجف و مدیران شهری تهران و عتبات علویه صورت گرفته که باعث ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی (ع) شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: در قرارگاه نجف با توجه به حجم کار ۳۰۸ نفر نیروی پاکبان در شیفت‌های مختلف مشغول کار هستند.

نادعلی همچنین با اشاره به خودرو‌های نظافت شهری فعال در نجف، گفت: همچنین ۱۳ دستگاه خودرو‌های مخصوص نظافت شهری با کمک شهرداری‌های نجف، بغداد، مشهد و شهرداری تهران در داخل شهر نجف مشغول نظافت شهر هستند.

همچنین رضا سیفی، شهردار منطقه ۱۷ تهران، گفت: در مجموع ۴۳۰ نفر نیرو در شهر نجف مشغول خدمت رسانی به زائران هستند که از که از ۵ ماه صفر مشغول خدمات‌رسانی هستند که تا روز ارعین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *